هتل الخلیج پالاس دبی : موقعیت خوب این هتل دلیل انتخاب بسیاری از گردشگران و توریست ها شده است. این هتل با امکانات خوب خود برای همه نوع افراد از تاجر تا افرادی که برای بازدید از شهر دبی آمده اند مناسب میباشد. هتل الخلیج پالاس دبی اینترنت را به صورت رایگان در سراسر هتل عرضه کرده و شما میتوانید با رزرو کردن پارکینگ، رایگان از آن استفاده کنید. این هتل 4ستاره بسیار به فکر آسایش و راحتی میهمانان خود بوده و 24 ساعته پذیرش ها را انجام میدهد. شما میتوانید از رفت و برگشت از فرودگاه یا هتل، از سرویس رایگان ترانسفر فرودگاه استفاده کنید. کارکنان مهربان هتل الخلیج پالاس دبی به زبان های فیلیپینی، روسی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، عربی با شما صحبت میکنند.

اتاق های هتل الخلیج پالاس دبی :

اقامتگاه ها منظره فوق العاده ای به بیرون دارند و شما میتوانید بعد از ظهرها از پنجره یا بالکن هتل به تماشای منظره بی نظیر بیرون از هتل بنشینید. هتل الخلیج پالاس دبی سه نوع اتاق مخصوص معلولین، بدون سیگار و بدون آلرژی را ارائه میدهد. هرکدام از این اتاق ها تلویزیون ماهواره ای و میز کار و حمّام و مینی بار داشته و به خیلی گرم با مبل های چوبی تزئین شده اند.

اتاق های هتل الخلیج پالاس دبی

رستوران ها و فعالیت های تفریحی هتل الخلیج پالاس دبی :

در رستوران لا گروتا غذاهای ایتالیایی را تست کنید و شاهد پخت پیتزایی روی یک آتش چوبی باشید. رستوران ها قابلیت تحویل صبحانه در اتاقها را دارند.

رستوران ها و فعالیت های تفریحی هتل الخلیج پالاس دبی

فعالیت های تفریحی هتل الخلیج پالاس دبی :‏

شما میتوانید با راهنمایی منشی های تور دبی، برنامه ای در طول اقامت خود در دبی داشته باشید. و یا اینکه از امکانات هتل مثل سالن بی نظیر اسپا و مانیکورهای ناخن همینطور فعالیت های ورزشی در استخر روباز و باشگاه های بدنسازی.

فعالیت های تفریحی هتل الخلیج پالاس دبی

سرویس transfer هتل شما در پنج دقیقه از هتل به فرودگاه میرساند.

آدرس هتل الخلیج پالاس دبی :‏

Al Maktoum Road, Dubai, United Arab Emirates