هتل ال موروج روتانا دبی : اقامت در این هتل پنج ستاره مجلل، یکی از بهترین انتخاب هایی است که میتوانید برای اقامت خود در دبی داشته باشید. این هتل معماری بسیار زیبا و باشکوهی داشته و در یکی از بهترین خیابان های شهر دبی، خیابان شیخ زاید قرار دارد. از امکانات خوب این هتل میتوان به سالن آرایشی، سالن کنفرانس و همایش، پذیرش شبانه روزی، کارکنان چند زبانه، سرویس ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، اینترنت بی سیم  و پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد.

هتل ال موروج روتانا دبی

اتاق های هتل ال موروج روتانا دبی

هتل ال موروج روتانا دبی 247 اتاق لوکس و مجهز با مساحت 33 متر به همراه کلیه امکاناتی که توریستها و گردشگران تور دبی به آن احتیاج دارند ارائه میدهد. این247 اتاق استاندارد، خانوادگی، لوکس، vip، بدون سیگار و سوئیت های مختلف داشته که هرکدام از آنها بروزترین امکانات مثل سیستم تهویه هوای پیشرفته، مینی بار، حمام اختصاصی، صندوق امانات، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز و اینترنت بی سیم رایگان میباشند. همینطور کلیه اتاق ها و سوئیت مجهز به تراس هستند.

اتاق های هتل ال موروج روتانا دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ال موروج روتانا دبی

در هتل ال موروج روتانا دبی میتوانید از امکانات تفریحی و سالمی مثل شنا در دو استخر روباز هتل، استراحت در وان داغ، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، پیاده روی در باغ هتل و ... استفاده کنید. رستوران پرگولاس این هتل، در تراس و به سمت فضای باز قرار داشته و محیطی رسمی دارد. این رستوران خوشمزه ترین منوی از انگلستان، ولز، اسکاتلند و ایرلند را داشته و حتی برنده جایزه نیز شده است. دیگر رستوران ها و کافه های این هتل برای میهمانان خود انواع و اقسام غذاها، نوشیدنی ها و دسرهای محلی و بین المللی را سرو خواهند کرد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ال موروج روتانا دبی

دسترسی های نزدیک به هتل ال موروج روتانا دبی

از هتل ال موروج روتانا دبی تا فرودگاه بین المللی دبی، ده دقیقه راه است. شما میتوانید با پیادهر وی سه دقیقه ای به مرکز کنگره این شهر برسید. همینطور دبی مال و مرکز تجارت جهانی دبی نیز چند بلوک ان طرف تر از هتل ال موروج روتانا دبی قرار دارد. همینطور برج العرب انتاهی خیابان میباشد.