خیابان الرقه دبی بهترین هتل ها را دارد که یکی از آنها هتل sky line با خدمات شبانه روزی میباشد. این هتل نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی بوده و میتوانید از بودن در آن لذت ببرید. پارکینگ و اینترنت در هتل اسکای لاین رایگان است.

اتاق های هتل sky line امکانات لوکسی را برای میهمانان خود در نظر گرفته تهویه مناسب طراحی گرم و سرویس شبانه روزی، آشپزخانه بزرگ . حمامی کاملا مجهز موجب خاص بودن این اتاق ها شده. تمامی اتاق ها عایق صدا بوده و مجهز به وسایل گرمایشی هستند.

هتل اسکای لاین دبی

امکانات و خدمات

امکانات تفریحی که برای میهمانان تدارک دیده شده، استخری بزرگ برای همه فصل ها، سونا و جکوزی و مرکز اسپا که شما میتوانید بعد از گذراندن یک روز شلوغ خستگی خود را در این مرکز اسپا و ماساژ حرفه ای رفع کنید! علاوع بر این، خدمات خوبی نیز دارد. بعد از ماساژ حرفه ای و رفع خستگی خود در تراس هتل مشغول به میل کردن غذاهای بین المللی و لذیذ هتل شوید یا اینکه میتوانید در کافی شاپ ها بهترین نوشیدنی ها را بنوشید. هتل اسکای لاین این امکان را به شما میدهد تا صبحانه را در اتاق خود میل کنید. از ویژگی خوب و منحصر به فرد آن منشی تور است! اگر با تور دبی سفر نکرده و برنامه برای سفر خود ندارید میتوانید با استفاده از ویژگی منشی تور برنامه ای مفرح و هیجان انگیز دارید. همچنین برای رفت آمد به ساحل های الممزر و جمیرا و مراکز تجاری سرویس رایگان در اختیار شما قرار داده میشود.

هتل اسکای لاین دبی

دسترسی های هتل نیز نسبت به دیگر هتل ها بهتر است شما پانزده دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی، ده دقیقه تا city center و پنج دقیقه با ایستگاه مترو فاصله دارید.

آدرس و شماره تلفن

Makhtoum Street, Deira, Dubai, United Arab Emirates 44183

+971 4 259 5500