هتل اسلیپ ویت می پوکت تایلند : هتل چهار ستاره اسلیپ ویت می، موقعیت مکانی بسیار خوبی در پوکت داشته و یکی از هتل های محبوب چهار ستاره بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند می باشد. کارکنان و خدمه هتل اسلیپ ویت می پوکت تایلند به زبان انگلیسی مسلط بوده و برای میهمانان خود امکانات و خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، محوطه مخصوص استعمال سیگار، آسانسور، صرافی، خدمات مخصوص افراد معلول، پارکینگ اختصاصی رایگان، میز گردشگری، سروسی دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان و ... ارائه میدهند.  

هتل اسلیپ ویت می پوکت تایلند

اتاق های هتل اسلیپ ویت می پوکت تایلند

هتل اسلیپ ویت می پوکت تایلند به طور کلی دارای 258 اتاق بوده که به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته

برای تمام اتاق های هتل اسلیپ ویت می پوکت تایلند خدمات سرویس دهی شبانه روزی و اینترنت بی سیم رایگان ارائه شده اند. هر اتاق این هتل چهار ستاره دارای تراس اختصاصی به سمت شهر بوده و خدمات و امکاناتی که داخل خود دارند شامل حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار یا یخچال، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل اسلیپ ویت می پوکت تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اسلیپ ویت می پوکت تایلند

این هتل یک رستوران به اسم سابای داشته که به صورت شبانه روزی انواع و اقسام غذاهای بین المللی، تایلندی، آسیایی و ... را برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند سرو می کند. بار هتل نوشیدنی های گرم و سرد همراه با اسنک های سبک ارائه میدهد. امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل اسلیپ ویت می پوکت تایلند برای میهمانان سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، استخر بیرونی، سالن بدنسازی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل اسلیپ ویت می پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل اسلیپ ویت می پوکت تایلند

هتل اسلیپ ویت می چهار ستاره از ساحل معروف پاتونگ سه دقیقه و ساحل کارن پانزده دقیقه فاصله دارد. مرکز خرید جانگ سیلون نیز در فاصله پنج دقیقه از هتل قرار دارد. از هتل اسلیپ ویت می پوکت تایلند تا مرکز شهر بیست دقیقه و تا فرودگاه بین المللی شهر پنجاه دقیقه فاصله است.