هتل استایل استانبول : هتل سه ستاره استایل، در منطقه سیسلی از استانبول قرار داشته و میهمانان خود را به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. از امکانات و خدماتی که این هتل برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه میدهد میتوان به سرویس دهی 24 ساعته، سالن کنفرانس و جلسه، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، سالن آرایشی، روزنامه رایگان در لابی، پارکینگ اختصاصی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، خدمات مخصوص معلولین و ... اشاره کرد. کارکنان و خدمه این هتل به زبان های انگلیسی، ترکی، روسی و عربی مسلط هستند.

هتل استایل استانبول

اتاق های هتل استایل استانبول

هتل استایل استانبول، به طور کلی 76 اتاق و سوئیت داشته که به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  • 75 اتاق استاندارد
  • 1 سوئیت

اتاق ها و سوئیت های این هتل برای میهمانان و توریست های تور استانبول شامل حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گهواره رایگان، تختخواب تاشو، گاوصندوق، خدمات اتاق، مینی بار یا یخچال، سیستم تهویه هوا، آب معدنی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، میز اتو، میز مطالعه، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل استایل استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل استایل استانبول

امکانات رفاهی و سرگرمی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور استانبول شامل سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ، استخر، سونا و جکوزی و ... می باشند. منوی غذایی رستوران این هتل برای میهمانان تور استانبول بین المللی، محلی، ترکی، آسیایی و ... بوده و صبحانه های آن به صورت سلف سرویس و رایگان است. 

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل استایل استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل استایل استانبول

از این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی آتاتورک، سی کیلومتر فاصله راه است. همینطور نزدیک ترین دسترسی را به سمت مناطق تاریخی و دیدنی شهر دارد.