هتل استانبول titanic city : هتل چهار ستاره تایتانیک سیتی استانبول، هتلی راحت، زیبا و مدرن در بهترین موقعیت مکانی بوده و خلاصه میتوان گفت هتلی همه چیز تمام برای توریست ها و گردشگران تور استانبول است. نه تنها توریست ها و گردشگران، بلکه هتلی راحت و کارآمد برای تجار با قرار داشتن اطراف میدان تکسیم و ارائه امکانات مورد نیاز آنها می باشد. این هتل برای راحتی هر چه بیشتر میهمانان و توریست های تور استانبول خود امکانات و خدماتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی و ... ارائه میدهد.

هتل استانبول titanic city

اتاق های هتل استانبول titanic city

هتل تایتانیک سیتی استانبول به طور کلی دارای 183 اتاق و سوئیت دارد. هر اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره براساس انتخاب میهمانان و توریست های تور استانبول، امکانات متفاوت و خاصی دارند، اما امکاناتی که به صورت پیش فرض برای آنها در نظر گرفته شامل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، خدمات اتاق، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، رخت آویز، میز مطالعه و ... می باشند.

اتاق های هتل استانبول titanic city

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل استانبول titanic city

چندین رستوران در این هتل هستند که بعضی از آن ها به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند. از کافه های آن شروع میکنیم. کافه تایتانیک هتل در طول روز انواع کیک ها و شیرینی ها، اسنک ها، و غذاهای سبک و نوشیدنی های مختلف را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول آماده می کند. رستوران آلستا هتل تایتانیک سیتی هر روز صبح یک صبحانه کامل و به صورت بوفه ای ارائه داده و برای دو وعده دیگر انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و آسیایی را تا پاسی از صبح برای میهمانان خود سرو می کند. اگر به دنبال مکانی زیبا و رویایی برای صرف غذا هستید، روی پشت بام هتل رستوران و بار کامپس قرار داشته که چشم انداز فوق العاده ای از شهر برای میهمانان دارد. از جمله امکانات رفاهی این هتل میتوان به سال بدنسازی، استخر سرپوشیده، حمام بخار، سونا و جکوزی، ماساژ، اسپا و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل استانبول titanic city

دسترسی های نزدیک به هتل استانبول titanic city

این هتل چهار ستاره محبوب و مجلل، در منطقه تکسیم، مکانی که همیشه از توریست ها و گردشگران تور استانبول شلوغ بوده قرار دارد. اگر زیاد به استانبول سفر کرده باشید، میدانید که خیابان معروف استقلال در کنار میدان تکسیم قرار داشته و بهترین مکان برای خرید کردن است. رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های بسیاری دور و اطراف هتل تایتانیک سیتی را گرفته اند و همین موضوع باعث محبوبیت اش بین توریست ها و گردشگران تور استانبول شده است. از جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل میتوان به مسجد سلطان احمد، قصر توپکاپی  و مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر اشاره کرد. فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز در فاصله بیست کیلومتری از هتل می باشد.