هتل ارمنیان رویال پالاس ایروان : هتل ارمنیان رویال پالاس یک هتل بی نظیر در شهر ایروان است و یک اقامت گاه بسیار دلپذیر برای مسافرین تور ارمنستان به شمار می رود. این هتل با داشتن امتیاز یک هتل چهار ستاره می تواند نقش مهمی در تجربه یک سفر بی نقص و به یاد ماندنی در بین گردشگران تور ارمنستان داشته باشد. مدیریت هتل ارمنیان رویال پالاس ‏با فراهم کردن تمامی امکانات مورد نیاز گردشگران و تامین رفاه حال میهمانان، اقامت فوق العاده رضایت بخشی را تضمین می کند.  هتل رویال پلاس یک هتل لوکس و مجلل بوده و بهترین سرویس ها و خدمات در این هتل به میهمانان ارائه می شود. این هتل زیبا در یک مکان آرام و خلوت قرار گرفته تا شما را برای ساعاتی که نیاز به استراحت و آرامش دارید، از شلوغی و ازدحام شهر دور نگاه دارد. نمای بیرونی هتل به سبک معماری های مدرن ایروان ساخته شده و با سنگ و آجرهای سفید ظاهری بسیار شیک پیدا کرده است. وسعت هتل رویال بسیار زیاد بوده و ظرفیت پذیرایی از تعداد بسیاری از گردشگران تور ارمنستان در این هتل وجود دارد اما به دلیل استقبال بسیار زیاد مسافرین، پیشنهاد می شود یک ماه قبل از سفر اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.  دکوراسیون داخلی هتل ترکیب بسیار زیبایی از فضای مدرن و سنتی است. وسایل و تزئینات لابی و اتاق ها در نهایت سلیقه انجام گرفته و استفاده از رنگ های گرم باعث می شود حس آرامش و راحتی مطبوعی به میهمانان دست دهد.

هتل ارمنیان رویال پالاس ایروان

خدمات هتل ارمنیان رویال پالاس ایروان

خدماتی که در هتل ارمنیان رویال پالاس ارائه می شود بسیار جامع و کامل بوده و تمامی درخواست های مشتریان را پاسخ می دهد. از جمله این خدمات می توان به سیستم تهویه مطبوع در لابی و اتاق ها، سیستم گرمایش- سرمایش با بروزترین تجهیزات، خدمات لباسشویی، خدمات خشک شویی، امکان پذیرش به وسیله کارت اعتباری، خدمات رزرواسیون، پارکینگ رایگان، سرویس فرودگاه و سرویس شهری اشاره کرد.

خدمات هتل ارمنیان رویال پالاس ایروان

اتاق های هتل ارمنیان رویال پالاس ایروان

59 اتاق با بهترین امکانات و تجهیزات در هتل ارمنیان رویال پالاس ‏ وجود دارد. تمامی اتاق ها به بهترین نحو مبله شده اند و وسایل راحتی و آسایش در آنها به چشم می خورد. ظاهر باشکوه و مجلل اتاق ها به راحتی می تواند شما را برای رزرو اتاق در این هتل قانع کند. در برخی از این اتاق ها منظره ای کم نظیر از کوه های آرارات قابل مشاهده است. منظره ای که تصویر آن را می توانید در ذهنتان ثبت کرده و با خود به یادگار بیاورید. برخی از امکانات درون این اتاق ها تلویزیون، ماهواره، صندوق امانات، مینی بار، وسایل حمام، سشوار، اینترنت و تلفن هستند.

اتاق های هتل ارمنیان رویال پالاس ایروان

امکانات رفاهی هتل ارمنیان رویال پالاس ایروان

امکانات هتل ارمنیان رویال پالاس در سطح بسیار خوبی قرار دارد. دو رستوران با منوی غذایی درجه یک و متنوع در هتل، شما را از سایر رستوران های شهر بی نیاز می کند. وجود کافی شاپ و مینی بار با مکان هایی دوست داشتنی، یک سالن پذیرایی در لابی و  یک سالن پذیرایی در باغ هتل، سالن کنفرانس با ظرفیت 150 نفر، سالن کنفرانس برای ملاقات های خاص و مرکز تجاری باعث شده این هتل در زمره بهترین هتل های ایروان قرار گیرد. از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز تفریحی، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، سالن اختصاصی بیلیارد و اینترنت رایگان در لابی اشاره کرد.

امکانات رفاهی هتل ارمنیان رویال پالاس ایروان

دسترسی های نزدیک به هتل ارمنیان رویال پالاس ایروان

اگر چه هتل ارمنیان رویال پالاس ‏ به دور از ازدحام شهری بنا شده اما تنها 10 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این مطلب می تواند برای کسانی که می خواهند هر روز به مرکز شهر رفته و از فروشگاه ها و مراکز خرید استفاده کنند، بسیار خوشایند باشد. همچنین دسترسی بسیار مناسبی به مراکز تفریحی و گردشگری شهر ایروان وجود دارد و مسافران ارمنستان می توانند به راحتی و بدون دغدغه از مکان های مورد نظر خود بازدید کنند.