هتل ادمیرال باکو : هتل سه ستاره ادمیرال باکو با فاصله نه چندان دور تا میدان اس دوانی این شهر قرار دارد. این هتل برای توریست ها و گردشگران تور باکو امکانات و خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صندوق امانات، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، اتاق ملاقات، پارکینگ اختصاصی، روزنامه در لابی، آسانسور، سالن ضیافت و ... ارائه میدهد.

هتل ادمیرال باکو

اتاق های هتل ادمیرال باکو

هتل ادمیرال باکو به طور کلی 22 اتاق و سوئیت بسیار زیبا و راحت دارد. امکانات ارائه شده در تمام این اتاق ها و سوئیت ها متفاوت بوده، اما امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، نظافت روزانه، تراس و ... هستند که به صورت یکسان در تمام اتاق ها ارائه شده اند.

اتاق های هتل ادمیرال باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ادمیرال باکو

در رستوران های هتل ادمیرال باکو انواع و اقسام غذاهای بین المللی، آسیایی، محلی و ... را همراه با نوشیدنی های خوب سرد و گرم برای توریست ها و گردشگران تور باکو سرو میشوند. امکانات رفاهی و تفریحی ارائه شده در این هتل شامل سونا و جکوزی، حمام بخار، تراس اختصاصی، استخر، اسپا و ماساژ سالن بدنسازی و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ادمیرال باکو

دسترسی های نزدیک به هتل ادمیرال باکو

هتل ادمیرال سه ستاره باکو دتا ایستگاه قطار باکو ده قیقه و ایستگاه مترو Gyandzhlik تنها یک کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی این شهر نیز در فاصله 24 کیلومتری از این هتل می باشد.