هتل ادرس مال دبی : این هتل پنج ستاره، روبروی برج العرب قرار داشته و بهترین دسترسی را به فروشگاه دبی مال دارد. بسیاری از خدمات در این هتل به صورت شبانه روزی ارائه میشوند پذیرش و سرویس دهی به میهمانان. همینطور خدماتی هم هستند که رایگان به میهمانان تعلق میگیرند مثل اینترنت و پارکینگ. داخل این هتل لوکس انواع امکانات دیگر مثل سالن آرایشی، خدمات برای معلولین، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، روزنامه در لابی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و ... برای توریست ها و گردشگران تور دبی ارائه می شوند.

هتل ادرس مال دبی

اتاق های هتل ادرس مال دبی

هتل ادرس مال دبی، 244 اتاق و سوئیت فوق العاده شده که تراس هرکدام، چشم اندازی پانورامایی به سمت شهر و یا برج العرب خواهید داشت. همینطور داخل هر اتاق و سوئیت علاوه بر امتیازات ویژه، امکانات یکسانی مثل مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... وجود دارد.

اتاق های هتل ادرس مال دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ادرس مال دبی

میهمانان تور دبی در رستوران کانابا هتل ادرس مال دبی میتوانند انواع غذاهای گریل شده در منو را میل کنند. و یا همینطور از رستوران کارات، خوشمزه ترین اسنک ها و ساندویچ ها را به عنوان عصرانه میل کنند. هتل ادرس مال دبی برای میهمانان خود امکانات رفاهی بسیار خوبی تدارک دیده مثل سالن ماساژ، هیدروتراپی، سالن مو و ناخن، مرکز آب گرم، استخر روباز و همینطور یک سالن ورزشی که به صورت شبانه روزی باز است.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ادرس مال دبی

دسترسی های نزدیک به هتل ادرس مال دبی

این هتل پنج ستاره از معروف ترین پارک آبی دبی، وایلد وادی و مرکز اسکی دبی، تنها بیست دقیقه با ماشین فاصله دارد. همینطور فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله پانزده دقیقه ای از این هتل می باشد. با انتخاب این هتل در تور دبی خود، نزدیک ترین دسترسی ها را به سمت بهترین رستوران ها و مراکز خرید خواهید داشت.