هتل اتلتیکس تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره اتلتیکس تفلیس ، برای میهمانان تور گرجستان خدماتی مثل اینترنت بی سیم و پارکینگ را به صورت رایگان ارائه میدهد. همینطور ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، صرافی و تبدیل ارز، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه اتاقها، روزنامه در لابی، محوطه بدون سیگار، سالن بیلیارد و ... از دیگر خدمات خوب این هتل هستند.

هتل اتلتیکس تفلیس گرجستان

اتاق های هتل اتلتیکس تفلیس گرجستان

هتل اتلتیکس تفلیس گرجستان اتاق های بدون سیگار برای میهمانان داشته و همینطور امکاناتی که داخل هرکدام به توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه می شوند شامل سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم، تلفن، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزمطالعه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل اتلتیکس تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اتلتیکس تفلیس گرجستان

رستوران این هتل سه ستاره غذاهای بین المللی و محلی، همراه با انواع نوشیدنی ها برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان سرو میکنند. همینطور میهمانان تور گرجستان با اقامت خود در این هتل از امکانات رفاهی خوبی از جمله سونا و جکوزی، سالن درمانی، بدنسازی،استادیوم، استخر و ... برخوردار باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل اتلتیکس تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل اتلتیکس تفلیس گرجستان

هتل اتلتیک تفلیس گرجستان در منطقه دیدوبه، یک منطقه تاریخی قرار داشته و برای گشت و گذار و صرف یک وعده غذایی خوشمزه در رستوران های خوب، موقعیت بسیار مناسبی دارد. از این هتل تا مرکز شهر ده دقیقه و تا ایستگاه قطار تفلیس تنها سه کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 23 کیلومتری از هتل اتلتیکس تفلیس گرجستان قرار دارد.