هتل ابل استانبول : هتل ابل، برای عاشقان آثار تاریخی، در بهترین موقعیت مکانی قرار گرفته میتواند یکی از انتخاب های هر توریست و گردشگر تور استانبول باشد که قصد دارند نزدیک به بناها و آثار تاریخی این شهر اقامت داشته باشند. این هتل برای میهمانان خود سرویس ترنسفر فرودگاهی ارائه داده و پذیرش 24ساعته دارد. کارکنان هتل نیز به چندین زبان مختلف از جمله به انگلیسی، ایتالیایی و یونانی مسلط هستند. در تمام محیط های عمومی هتل از جمله اتاق ها و لابی اینترنت بی سیم رایگان موجود است. هتل ابل استانبول امکاناتی از جمله اتاق جلسه و کنفرانس، صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، صبحانه سلف سرویس رایگان و ... ارائه میدهد. همینطور رستوران های این هتل انواع غذهای بین المللی و دریایی خوشمزه را برای میهمانان خود سرو میکند.

هتل ابل استانبول

اتاق های هتل ابل استانبول

اتاق های هتل سه ستاره ابل یکی از کامل ترین و بروزترین امکانات را برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول دارد. هتل ابل استانبول اتاق های دو خوابه، اتاق های استاندارد، سوئیت ماه عسل، اتاق های vip و اتاق های خانوادگی ارائه میدهد که امکانات داخلی هرکدام از آن ها شامل سیستم تهویه هوا، سرویس دهی در یک بازه زمانی مشخص، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، مینی بار، حمام اختصاصی، تختخواب تاشو اضافه، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، تلوزیون ماهواره ای، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان و تراسی بزرگ به سمت دریای مرمره میباشند.

اتاق های هتل ابل استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل ابل استانبول

از آنجایی که هتل ابل استانبول در یک منطقه تاریخی قرار داشته، جاذبه ها و آثار تاریخی بسیاری نزدیک به خود دارد از جمله قصر توپکاپی، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، انواع موزه ها و ... . برای رسیدن به میدان تکسیم نیز میتوانید از ایستگاه ترم آکسارای استفاده کنید که راحت ترین دسترسی به این میدان را داشته و چهارصد متر از هتل فاصله دارد. همینطور ایستگاه مترو مرمرا ینی کاپی نیز در سیصد متری این هتل قرار گرفته. بازار بزرگ استانبول با هتل ابل استانبول 10 دقیقه فاصله دارد. فرودگاه بین المللی این شهر نیز در شانزده کیلومتری از هتل قرار گرفته. 

دسترسی های نزدیک به هتل ابل استانبول