هتل آئوریس پلازا دبی : اگر میخواهید برای سفر خود به دبی برنامه ریزی کرده و در مدت زمانی که در این شهر هستید بهترین جاذبه های دبی را ببینید، هتل آئوریس پلازا دبی بهترین گزینه برای آنهایی که اهل گشت و گذار و هیجان هستند میباشد چرا که با داشتن منشی تور بی نظیر این هتل میتوانید برنامه ای اساسی و هیجان انگیز داشته باشید. نیازی به رزرو پارکینگ در این هتل نیست و شما میتوانید به صورت رایگان از آن و البته از اینترنت در سرتاسر هتل استفاده کنید. کلیه خدمات به صورت 24 ساعته به شما ارائه شده و اگر دارای فرزندی هستید میتوانید آن را به خدمات نگهداری از کودکان هتل بسپارید و خیالتان راحت باشد که جایش امن بوده و تا مدتی که نیستید از او به خوبی نگهداری میشود. زبان های روسی، ایتالیایی، فرانسوی، نگلیسی، عربی زبان هایی میباشد که کارکنان هتل با آن با شما صحبت میکنند.

اتاق های هتل آئوریس پلازا دبی :

چند نوع اتاق ضد سیگار، اتاق های مخصوص سیگار، اتاق های بزرگ برای خانواده ها و اتاق های مخصوص معلولین در این هتل فراهم شده. تمامی اتاق ها عایق صدا بوده و از سیستم تهویه مناسبی برخوردار هستند. همچنین سوئیت ها هرکدام، یک نشیمن بزرگ به همراه تلوزیون و حمامی مجهز و لوکس دارند.

اتاق های هتل آئوریس پلازا دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل آئوریس پلازا دبی :

رستوران های هتل آئوریس پلازا دبی به صورت شبانه روزی برای شما غذا سرو کرده و شما میتوانید به صورت جدا نیز غذا سفارش دهید. رستوران Didon برای شما غذاهای عربی سرو کرده و آخر شب نیز میتوانید از Hookah Lounge قلیان با طعم های مختلف درخواست کنید.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل آئوریس پلازا دبی

امکانات تفریحی هتل آئوریس پلازا دبی :‏

امکانات تفریحی مناسب و خوبی برای مهیمانان ترتیب داده شده مثل استخر روباز و سالن فیتنس برای علاقه مندان در ورزش، استراحت و ماساژ گرفتن از مرکز اسپا و برنزه شدن در تراس آفتاب هتل از امکانات خوب هتل برای میهمانان و گردشگران تور دبی است.

از هتل تا فرودگاه بین المللی تنها پتج دقیقه فاصله است.

امکانات تفریحی هتل آئوریس پلازا دبی

آدرس هتل آئوریس پلازا دبی :‏ ‏

Barsha 1 - Behind Mall of the Emirates, Al Barsha, PO box 390531 Dubai, United Arab Emirates