هتل آکا آلیندا در سال 1995 و در زمینی به مساحت 32 هزار متر مربع، در منطقه کیریش کمر آنتالیا ساخته شد. اما اگر قصد دارید تا در این هتل قدیمی ساز اقامت داشته باشید اصلا نگران نباشید. ساختمان های جدیدی در طی سال های اخیر به این هتل اضافه شده اند و امکانات مدرنی دارند. ساختمان های  هتل  5 ستاره آکا آلیندا بسیار لوکس بوده و از یک طرف به تپه های جنگلی زیبا و سرسبز منتهی می شود و همچنین از سمت دیگر نیز نمایی تماشایی به دریای مدیترانه دارد. در خصوص موقعیت مکانی این هتل باید بدانید که تنها 7 کیلومتر تا مرکز شهر کمر و 40 کیلومتر تا شهر آنتالیا فاصله دارد. این مجتمع رفاهی، بهترین امکانات را برای گردشگران فراهم می کند و آنها می توانند سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی را در این هتل تجربه کنند.

در هتل آکا آلیندا در مجموع 410 اتاق مجهز و لوکس وجود دارد. اتاق های این هتل با داشتن امکانات و تجهیزاتی مدرن همچون سیستم تهویه مطبوع، میز کار، حمام با دوش و وان و سشوار، سرویس بهداشتی، تلویزیون به همراه کانال های ماهواره ای، صندوق امانات الکترونیکی و تلفن مستقیم سعی در جلب رضایت و رفاه حال گردشگران دارند. این اتاق ها در 6 گروه اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی، سوئیت ویژه، سوئیت ممتاز و  کینگ سوئیت دسته بندی می شوند و تمامی آنها دارای یک بالکن اختصاصی هستند. البته تعدادی اتاق مخصوص افراد معلول نیز در این هتل وجود دارد.

 در رستوران اصلی هتل آکا آلیندا، شما می توانید انواع  غذاهای لذیذ  ترکی، ایتالیایی، آسیایی و بین المللی و انواع مختلفی از غذاهای دریایی را نوش جان کنید. همچنین دیگر رستوران های این هتل علاوه بر میان وعده صبح و نیمه شب، قهوه و چای را در هنگام بعد از ظهر، دسر و بستنی را نیز  سرو می کنند. یکی دیگر از رستوارن هم اصلی هتل رستوران اورینتال کرنر می باشد که در آن انوع شیرینی جات طبخ می شود. اما مسافران می توانند برای صرف نوشیدنی های خنک سری به کافه های استوایی واقع در لابی هتل بزنند. البته یک کافه نیز در کنار استخر قرار دارد.

از جمله امکانات تفریحی و ورزشی این هتل می توان به استخرهای سرپوشیده و روباز آن اشاره کرد. همچنین شما می توانید در ساحل اختصاصی هتل با پرداخت هزینه اضافی از تفریحاتی همچون جت اسکی، غواصی و قایق رانی استفاده کنید.

اگر به دنبال رها شدن از استرس زندگی شهری و درمان دردهای مفصلی خود هستید، استفاده از آب گرم و مرکز سلامتی این هتل بهترین گزینه است. همچنین می توانید در مکان های تعبیه شده در کنار استخر، حمام آفتاب بگیرید.

علاوه بر موارد گفته شده، خدماتی عمومی همچون خشکشویی، خدمات نگهداری از کودکان، میز پیشخوان با پذیرش 24 ساعته، اتاق ناهار خوری، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی و پارکینگ در هتل آکا آلیندا در اختیار مهمانان قرار می گیرند. شما می توانید در مکان همین هتل و با استفاده از مجموعه فروشگاه های هدایا، سوغات مورد نیاز خود برای عزیزانتان را در تور انتالیا تهیه کنید.