هتل آپارتمان سامور دبی : هتل آپارتمان چهار ستاره سامور دبی در منطقه دیره قرار دارد. بیشتر توریست ها و گردشگران تور دبی معمولا دیره را برای اقامت خود انتخاب می کنند چرا که بهترین مراکز تجاری و تفریحی را خود دارد. خدمه هتل آپارتمان سامور به زبان های هندی، فرانسوی، انگلیسی، عربی، فیلیپینی و اندونزیایی مسلط بوده و آموزش دیده و حرفه ای هستند. خدماتی که هتل آپارتمان سامور در اختیار توریست ها و گردشگران تور دبی قرار میدهد شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل و دوچرخه، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس و جلسات، روزنامه در لابی، سرویس دهی شبانه روزی، سالن ضیافت، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، پیشخدمت خانم، نگهداری از کودکان، پذیرش شبانه روزی و ... می باشند.  

هتل آپارتمان سامور دبی

اتاق های هتل آپارتمان سامور دبی

هتل آپارتمان سامور دبی به طور کلی 106 اتاق و سوئیت داشته که به صورت مدرن دکور و تزئین شده اند. هرکدام از این اتاق و سوئیت ها از تراس خود چشم انداز بسیار خوبی به سمت شهر دارند. از جمله امکانات و خدمات بسیار خوبی که داخل اتاق ها وجود دارد میتوان به مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، میزمطالعه و سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل آپارتمان سامور دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آپارتمان سامور دبی

رستوران هتل نای نام داشته که برای میهمانان تور دبی خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، مدیترانه ای و محلی را به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. امکانات رفاهی این هتل برای توریست های تور دبی سونا و جکوزی، استخر روباز، اسپا و ماساژ و سالن بدنسازی می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آپارتمان سامور دبی

دسترسی های نزدیک به هتل آپارتمان سامور دبی

هتل سامور چهار ستاره در منطقه دیره قرار داشته و به ایستگاه مترو بسیار نزدیک است. مراکز خرید بسیار خوبی از جمله زارا، اچ اند ام، مرکز خرید سیتی سنتر، مرکز نمایشگاه دبی، دبی مال و ... در نزدیکی هتل قرار داشته و میهمانان تور دبی میتوانند با اقامت در این هتل به راحتی به بهترین مراکز خرید دبی دسترسی داشته باشند. از هتل سامور دبی تا فرودگاه بین المللی تنها ده دقیقه فاصله است.