هتل آپارتمان تلال دبی : هتل آپارتمان چهار ستاره تلال به خاطر امکانات و خدمات بسیار خوبی که به میهمانان خود میدهد، یکی از هتل های محبوب بین توریست ها و گردشگران تور دبی است. کارکنان این هتل به زبان های عربی، هندی و انگلیسی مسلط بوده و برای میهمانان خود خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، نگهداری از کودکان، آسانسور، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روز و ... ارائه میدهند.

هتل آپارتمان تلال دبی

اتاق های هتل آپارتمان تلال دبی

هتل آپارتمان تلال دبی در مجموع دارای 57 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت ها

خدمات و امکانات ارائه شده برای هر اتاق و سوئیت از این هتل چهار ستاره برای میهمانان و توریست های تور ارزان دبی شامل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهوراه ای، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، اینترتنت بی سیم رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل آپارتمان تلال دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آپارتمان تلال دبی

رستوران تلال هتل، به صورت شبانه روزی انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، عربی و ... را به شکل سلف سرویس برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری دبی سرو می کند. همینطور امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای هم نظیر استخر روباز روی پشت بام، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، مرکز آبگرم و ... فراهم شده اند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آپارتمان تلال دبی

دسترسی های نزدیک به هتل آپارتمان تلال دبی

از هتل چهار ستاره تلال تا مرکز خرید الغریر پنج کیلومتر، تا پل شناور چهار کیلومتر و تا مرکز خرید البوستان دو کیلومتر فاصله می باشد. فاصله بین هتل آپارتمان تلال دبی تا فرودگاه بین االمللی نیز دو کیلومتر است.