هتل آویستا هایدوی پوکت : این هتل پنج ستاره آویستا هایدوی در پوکت، به بسیاری از جاذبه های گردشگری و توریستی نزدیک بوده و به همین خاطر بین توریست ها و گردشگران تور تایلند بسیار معروف است. این هتل به صورت شبانه روزی پذیرش و سرویس دهی کرده و امکاناتی که به میهمانان تور تایلند ارائه میدهد شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، کافی نت، صندوق امانات، صرافی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل و .. می باشند.

هتل آویستا هایدوی پوکت

اتاق های هتل آویستا هایدوی پوکت

هتل آویستا هایدوی پوکت به طور کلی 150 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های BUENA VISTA  55متری
  • اتاق های خانوادگی VISTA  55متری
  • اتاق های کلابVISTA  65 متری
  • سوئیت های جکوزی 70 متری
  • سوئیت های جکوزی دوپلکس 140 متر
  • سوئیت های TROPICAL HIDEAWAY 145 متری

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل نشیمن جدا شده و دکوراسین بسیار زیبایی دارند. داخل هر اتاق علاوه بر امکانات ویژه، امکانات یکسانی مثل تلویزیون ماهواره ای، آیپد، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، تراس اختصاصی، مینی بار، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی و ... داخل اتاق ها هستند.  

اتاق های هتل آویستا هایدوی پوکت

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آویستا هایدوی پوکت

انواع غذاهای بین المللی، دریایی، محلی، سنتی، اروپایی، هندی، چینی، فرانسوی، ایتالیایی، فرانسوی و ... در رستوران این هتل به همراه انواع نوشیدنی ها سرو می شوند. این هتل برای تمام سنین امکانات تفریحی و رفاهی داشته مثل سه استخر روباز، کتابخانه، سالن بازی کودکان، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی و ... .

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آویستا هایدوی پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل آویستا هایدوی پوکت

توریست ها و گردشگران تور تایلند با اقامت خود در این هتل پنج ستاره پوکت به جاذبه های گردشگری بسیاری خوبی مثل ساحل پاتونگ، ساحل کارون، جزیره فی فی، خیابان بانگلا و آکواریوم پوکت دسترسی داشته باشند. همینطور مرکز خرید جانگ سیلون در فاصله ده دقیقه ای، مرکز شهر هجده کیلومتری و فرودگاه بین المللی در فاصله هجده 45 کیلومتری از هتل قرار دارد.