هتل آویا ترانس ارمنستان : این هتل چهار ستاره بسیار شیک، یکی از هتل های خوب و توریست پسند ایروان بوده و امکانات خوبی هم برای توریست ها و گردشگران تور ارمنستان داشته مثل فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان، کرایه دوچرخه، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، سالن جلسه و کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، سالن ماساژ، صندوق امانات و ... .

هتل آویا ترانس ارمنستان

اتاق های هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان 55 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های تک نفره معمولی‌
  • اتاق های دو نفر معمولی‌
  • اتاق های خانوادگی معمولی‌
  • اتاق های تک نفره لوکس
  • اتاق های دو نفره لوکس
  • اتاق های خانوادگی لوکس و مجلل

اتاق های این هتل از سال 2006 بازسازی شده و بسیار راحت و بزرگ تر از اتاق های قبلی هستند. طراحی و دکوراسیون این اتاق ها بسیار زیبا و مدرن بوده و امکاناتی که داخل هرکدام از آن ها ارائه می شوند شامل سیستم تهویه هوا مناسب، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی با تمام لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت رایگان، رادیو، پرده و فرش های نسوز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن بین المللی، مینی بار یا یخچال، آشپزخانه،

اتاق های هتل آویا ترانس ارمنستان

رستوران های هتل آویا ترانس ارمنستان

رستوران این هتل چهار ستاره، صبحانه های خود را به صورت بوفه سرو کرده و برای وعده های غذایی دیگر، در منوی خود، انواع و اقسام غذاهای ارمنی، اروپایی و بین المللی را برای میهمانان تور ارمنستان سرو کرده و آن ها را از کافه ها و رستوران های بیرون هتل بی نیاز می کند.

رستوران های هتل آویا ترانس ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس، از فرودگاه بین المللی فاصله بسیار کمی داشته و تا ایستگاه مترو میدان جمهوری، تنها سه دقیقه فاصله دارد. از این هتل چهار ستاره تا گالری بین المللی ایروان، موزه تاریخ، بانک مرکزی، وزارتخانه و دیگر مراکز تجاری و مهم ارمنستان سه دقیقه راه است.