هتل آوانتگارد لوانت استانبول : هتل چهار ستاره آوانتگارد لوانت، یکی از بهترین هتل های استانبول است بوده که با امکانات ویژه و منحصربفرد خودش، باعث جذب توریست ها و گردشگران تور استانبول شده است. کارکنان این هتل، مسلط به زبان های فرانسوی، انگلیسی و عربی بوده و آموزش دیده هستند. هتل آوانتگارد لوانت استانبول از کودکان و افراد معلول و کم توان نگهداری میکند. از دیگر امکانات این هتل خدمات خشکشویی، کرایه اتومبیل، ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، صندوق امانات، صرافی، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و همایشات میباشد.

هتل آوانتگارد لوانت استانبول

اتاق های هتل آوانتگارد لوانت استانبول

هتل آوانتگارد لوانت استانبول انواع اتاق های استاندارد، خانوادگی، vip، عایق صدا، بدون سیگار و ضد آلرژی و سوئیت های بزرگ با امتیازات و امکانات ویژه برای توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول دارد. خدمات و امکانات اتاق های این هتل چهار ستاره شامل حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، نشیمن جدا و بزرگ، لپ تاپ به همراه میزمطالعه، میزاتو، بطری آب، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، تخت نوزاد، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت وایرلس رایگان و سیستم تهویه هوا میباشد.

اتاق های هتل آوانتگارد لوانت استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آوانتگارد لوانت استانبول

برای رفاه و سرگرمی میهمانان و توریست های تور استانبول، امکانات تفریحی خوبی مثل استخر سرپوشیده، خدمات اسپا و آب گرم، سونا بخار، جکوزی، کلاس های یوگا، استودیو پیلاتس و باشگاه بدنسازی مجهز، حمام ترکی و ماساژ حرفه ای ارائه میدهد. همینطور برای کودکان شما نیز استخر مخصوص و اتاق بازی تدارک دیده. در رستوران های این هتل چهار ستاره، انواع و اقسام غذاهای بین المللی و دریایی سرو شده و همینطور چایخانه ها و سفره خانه های سنتی باصفای بسیار خوبی دارد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آوانتگارد لوانت استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل آوانتگارد لوانت استانبول

دسترسی هتل آوانتگارد لوانت استانبول به وسایل حمل و نقل بسیار راحت بوده و توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول به راحتی با پنج دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو لونت، 25 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی و 45 متر تا فرودگاه سبیحا خواهید رسید. برای علاقه مندان به خرید در استانبول نیز، مرکز خرید متروسیتی و و مرکز تجاری Zincirlkuyu با فاصله بسیار بسیار کم قرار گرفته.