هتل آنگسانا لاگونا پوکت : اگر میخواهید از سفر و البته از اقامت خود در پوکت راضی باشید، هتل پنج ستاره آنگسانا لاگونا را برای تور پوکت خود رزرو کنید. این هتل سال 2011 ، در دل طبیعت افتتاح شده و تنها چندین قدم تا دریای آندامان فاصله دارد. این هتل برای میهمانان خود قایق های رایگان داده تا از به روستای محلی رفته و از آن دیدن کنند. فضای بکر و زیبای گرمسیری خلیج بنگ تائو، باعث شده تا این هتل برای توریست ها و گردشگران تور پوکت، به یک بهشت تبدیل کند. هتل آنگسانا لاگونا پوکت برای میهمانان خود امکاناتی مثل ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، سالن کنفرانس و جلسه، خدمات برای معلولین، سالن بازی، خدمات پزشکی، سولاریوم و سالن آرایشی، نگهداری از کودکان، اینترنت رایگان و فروشگاه هدایا و سوغاتی میباشد.

هتل آنگسانا لاگونا پوکت

اتاق های هتل آنگسانا لاگونا پوکت

هتل آنگسانا لاگونا پوکت دارای 409 اتاق کانکت، رو به ساحل، خانوادگی، مخصوص مهمان، استاندارد، جونیور و مخصوص عروس و داماد دارد. هرکدام از این اتاق ها و سوئیت ها با آثار هنری و دکوراسیون تزئین شده اند. از امکانات اتاق های این هتل میتوان به مبلمان و تخت های شیک و مجلل، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، میزمطالعه، تراس اختصاصی، گاوصندوق، DVD Player و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل آنگسانا لاگونا پوکت

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آنگسانا لاگونا پوکت

بزرگترین استخر پوکت با 323 متر، در هتل آنگسانا لاگونا پوکت میباشد این استخر طراحی بسیار زیبایی هم داشته و دور تا دور هتل کشیده شده. بعد از استخر به سالن های ماساژ درمانی و اسپا میرسیم که بسیار معروف بوده و همه آن را امتحان میکنند. خدمات وررشی هتل اما خیلی خاص تر از دیگر امکانات تفریحی هتل میباشد، این هتل مربی شخصی برای یوگا، مربی برای غواصی، مربی برای فیتنس، و همینطور یک زمین مخصوص گلف نیز دارد. و اما رستوران های این هتل صبحانه ها را به صورت اختصاصی برای میهمانان خود سرو میکنند. در رستوران ساحلی این هتل، بان تالای، انواع غذاهای دریایی خوشمزه را میل خواهید کرد. در رستوران های درختی نیز انواع و اقسام غذاهای تایلندی و غربی، به همراه نوشیدنی ها برای پذیرایی از شما آماده است.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آنگسانا لاگونا پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل آنگسانا لاگونا پوکت

از این هتل مدرن و لوکس در پوکت، تا جاذبه های گردشگری و تفریحی خوب این شهر مثل معبد وات فرا تونگ و پارک آبی فانتاسی هشت کیلومتر و تا خلیح مای خائو و آبشار تون سای، نوزده کیلومتر فاصله است. از هتل آنگسانا لاگونا پوکت تا فرودگاهی بین المللی نیز با خودرو بیست دقیقه در راه خواهید بود.