هتل آناتا تفلیس گرجستان : هتل آناتا، یکی از بهترین هتل های سه ستاره در شهر تفلیس بوده که با امکانات و خدمات خوبی که ارائه میدهد، مورد تایید توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان قرار گرفته است. کارکنان و خدمه هتل آناتا تفلیس، به زبان های انگلیسی، روسی، اسپانیایی و گرجی مسلط هستند. خدماتی که هتل آناتا تفلیس گرجستان برای میهمانان خود در نظر گرفته شامل پارکینگ خصوصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، بازدید از کارخانه شراب سازی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، میز تور، سالن آرایشی، کرایه اتومبیل، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صرافی، صندوق امانات، خدمات نگهداری از کودکان و ... می باشند.

هتل آناتا تفلیس گرجستان

اتاق های هتل آناتا تفلیس گرجستان

هتل آناتا تفلیس گرجستان به طور کلی تنها هفت اتاق دارد. این هفت اتاق بسیار زیبا و به سبک قدیمی طراحی شده اند. دکوراسیون این اتاق ها چوبی است. برعکس طراحی دکوراسیون قدیمی، امکانات مدرن و بسیار خوبی نظیر حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، میز کار، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و .... در اتاق ها برای میهمانان تور ارزان گرجستان ارائه شده اند.

اتاق های هتل آناتا تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آناتا گرجستان

در رستوران هتل آناتا تفلیس انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می شوند. در کافه بار نیز نوشیدنی های گرم و سرد و اسنک های سبک و خوشمزه ارائه می شوند. از جمله امکانات سرگرم کننده برای توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان میتوان به باغ، ماساژ، سونا و جکوزی، استخر روباز و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آناتا گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل آناتا تفلیس گرجستان

از این هتل سه ستاره تا شهر قدیمی و تاریخی تفلیس چهار کیلومتر فاصله داشته و همینطور انواع کلیساهای تاریخی، بازارهای سیار، رستوران، کافه و گالری های هنر بسیاری اطراف خود دارد. از هتل آناتا تفلیس گرجستان تا ایستگاه زیرزمینی ایسانی پنج دقیقه و تا ایستگاه قطار خیابان بوش پنجاه دقیقه فاصله است. فرودگاه بین المللی تفلیس از هتل آناتا بیست دقیقه فاصله دارد.