هتل فوق العاده زیبا و مجهز آلکوگلر، که مانند نگینی در منطقه رویایی و چشم نواز کمر می درخشد، نخستین بار در سال 1950  در این منطقه احداث شده است اما نگران نباشید از آن سال به بعد تمامی ساختمان های هتل چندین بار باز سازی شده اند و به همین دلیل شما در این هتل فضایی لوکس و مجللی را خواهید دید. کلیه پرسنل این هتل 5 ستاره، نهایت سعی خود را در جهت آسایش و رفاه مهمانان گرامی به کار می گیرند. بنابراین، مهمانان می توانند با اطمینان خاطر این مکان را برای اقامتی فراموش نشدنی و دلچسب از میان سایر هتل های این منطقه انتخاب کنند. لازم به ذکر است که، فاصله این هتل تا مرکز شهر زیبای آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه این شهر با ماشین در حدود 1 ساعت است.

هتل آلکوکلار منطقه کمر آنتالیا

اتاق های هتل آلکوگلر، محیطی فوق العاده لوکس و آرامش بخشی را برای راحتی و استراحت مهمانان فراهم می کنند. این اتاق ها شامل 304 اتاق بزرگ، با طراحی داخلی و رنگ آمیزی منحصر به فردی می باشند که نمای جذابی به آنها داده است. همه اتاق ها دارای امکاناتی از جمله  سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی به همراه کانال های ماهواره ای، یخچال و سشوار هستند. همچنین در هر اتاق یک بالکن نیز وجود دارد که نمای زیبایی رو به منطقه کمر و دریای مدیترانه دارند.

هتل آلکوکلار منطقه کمر آنتالیا

اتاق های خانوادگی شیک این هتل، که شامل 66 اتاق می باشند، آرامش را به شما هدیه می کنند. اگر قصد دارید هزینه کمتری را بابت اقامت در این مجتمع اقامتی بپردازید، می توانید  یکی از 51 اتاق استاندارد این هتل را رزرو کنید. همچنین، 6 اتاق متصل به هم نیز در این هتل وجود دارد که مخصوص افرادی است که با کودکان خود سفر می کنند. 17 سوئیت که شامل فضای نشیمن، آشپزخانه و یک اتاق جداگانه می شوند نیز در این هتل، آماده ارائه به گردشگران است. هتل آلکوگلر، تعداد معدودی اتاق مخصوص برای معلولین در نظر گرفته که همه چیز در این اتاق ها برای آنها مناسب سازی شده است.

هتل آلکوکلار منطقه کمر آنتالیا

در رستوران های این هتل، لذیذترین غذاها با بهترین کیفیت و در فضایی شیک و عالی  برای مهمانان سرو می شود. همچنین، 5 رستوران آلاکارته نیز به صورت 24 ساعته، با سرو انواع غذاها و نوشیدنی ها، در دسترس مهمانان است.

هتل آلکوکلار منطقه کمر آنتالیا

جالب است  بدانید در فاصله 125 متری هتل ساحل اختصاصی آن قرار دارد که مهمانان می توانند از آن لذت ببرند. در ساحل اختصاصی هتل آلکوگلر ، می توانید به همراه خانواده و عزیزانتان تفریحات شاد و هیجان انگیزی را همچون والیبال ساحلی انجام دهید و یا از صندلی های مخصوص برای آفتاب گرفتن استفاده کنید. از دیگر تفریحات و ورزش های مفرحی که این هتل برای مهمانان تدارک دیده است می توان به تنیس روی میز، پارک آبی، سالن بسکتبال و میزهای بیلیارد اشاره کرد. اگر اهل ورزش شنا هستید، در طول این سفر، نهایت استفاده را از استخرهای روباز و سرپوشیده این هتل ببرید.رفتن به سالن اسپای هتل آلکوگلر و استفاده از خدماتی مانند ماساژ درمانی، آبگرم، حمام ترکی، حمام بخار، سونا و جکوزی می تواند آرامش را برای شما فراهم کند. همچنین یک باشگاه ورزشی مناسب نیز درون هتل وجود دارد که می توانید در آن به انجام تمرینات روزانه خود بپردازید.امکانات و خدمات عمومی مختلفی در هتل آلکوگلر در اختیار مسافران گرامی قرار دارد که از میان آنها می توان به میز پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی و اتوکشی لباس، سینما، فروشگاه، کافی شاپ، اینترنت بی سیم رایگان و خدمات فکس و کپی در تور آنتالیا  اشاره کرد.