هتل الکوجلار کبان Alkoclar Keban  استانبول:

در قلب شهر استانبول و تنها در 50 متری میدان تکسیم، هتل 4 ستاره و زیبای الکوجلار کبان قرار گرفته است. این هتل به طور کامل نوسازی شده و با وجود کارکنان و خدمه مهمان نواز، مکان ایده آل و راحتی برای اقامت مهمانان فراهم گردیده است. اگر برای تعطیلات یا سفر کاری، قصد اقامت در استانبول را دارید، هتل الکوجلار کبان انتخاب شایسته ای است.

سرویس های هتل الکوجلار کبان استانبول

 دارای 84 اتاق و سوئیت – بوفه صبحانه رایگان – تراس - سالن اسپا – سونا -  حمام ترکی– Wifi  رایگان – امکانات مختص افراد کم توان –   ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری– امکان اجاره خودرو -  اتاق جلسه و کنفرانس - خدمات خشکشویی و لباسشویی – سرویس اتاق – کارکنان و خدمه چندزبانه و ...

هتل الکوجلار کبان در منطقه تکسیم واقع شده و به مراکز خرید، تفریحی و گردشگری بسیار نزدیک می باشد، به طور مثال با بازار بزرگ استانبول کمتر از 4 کیلومتر فاصله دارد. یکی دیگر از مزایای این هتل، نزدیکی آن به ایستگاه های اتوبوس و مترو می باشد که استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را با توجه به راحتی، سرعت و صرفه اقتصادی آن ها، مقدور می سازد.

اتاق ها و سوئیت های زیبای هتل با تخت خواب های نرم و راحت، چشم انداز تنگه بسفر یا شهر و امکاناتی نظیر: تلویزیون LCD، حمام، مینی بار، قهوه/چایی ساز، سشوآر، اتو/میز اتو (در صورت درخواست) و ... ، اقامت لذت بخشی را در هتل الکوجلار کبان فراهم کرده اند.

در رستوران روف تاپ هتل الکوجلار کبان، صبح خود را با یک صبحانه دلچسب و لذیذ و در حال تماشای منظره چشم نواز تنگه بسفر و غوغای مرغان دریایی آغاز کنید.

منوی غذای رستوران های هتل، متنوع بوده و انواع غذاهای ترکیه ای و مدیترانه ای مهیا و آماده پذیرایی از مهمانان است.

آدرس هتل: سیراسلویلر شماره 17، تکسیم، استانبول، ترکیه

سفرتان لذت بخش و دلچسب ...