هتل سه ستاره‌ آلریا Alerya hotel در منطقه کمر  کشور ترکیه بنا شده است و با افتخار پذیرای میهمانان در محیطی گرم و صمیمی می باشد، هتل آلریا 59.2 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد البته باید بدانید که در فاصله 2.4 کیلومتری از هتل، ترمینال اتوبوس واقع شده است و از این طریق می توانید به سادگی به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید.

هتل سه ستاره‌ آلریا Alerya hotel

هتل آلریا داری 51 اتاق برای میزبانی از گردشگران خارجی است، اتاق های این هتل دارای چشم انداز روح نوازی به منظره کوه و خیابان های اطراف شهر است. تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی بهداشتی رایگان از جمله ویژگی های اتاق های این هتل سه ستاره هستند. پرسنل مهمان‌ نواز، نظافت خوب اتاق ها و کیفیت بسیار بالای غذای این هتل سبب شده تا هتل آلریا همه ساله میزبان بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا باشد. لازم به ذکر است که اینترنت بی سیم، پارکینگ، صندوق امانات، خدمات معلولین و خدمات پذیرش 24 ساعته از دیگر امکانات هتل آلریا محسوب می شود.

هتل سه ستاره‌ آلریا Alerya hotel

مهمانان در این هتل می توانند پس از گشت و گذار در شهر، ساعاتی را در حمام ترکی و سونای هتل به رفع خستگی بپردازند و از سالن های مخصوص ماساژ ترکی لذت ببرند.

در هتل آلریا خدمات نگهداری از کودکان نیز وجود دارد و  شما می توانید با خیالی آسوده فرزند خود را به هتل سپرده و خود به گشت و گذار در شهر بپردازید، حتی برای سرگرم شدن بیشتر کودکان ، زمین های بازی مخصوصی نیز تعبیه شده است تا کودکان ساعت ها سرگرم شوند.

مهمانان هتل می توانند از استخر روبازی که در هتل آلریا قرار دارد، استفاده کنند و زمانی را نیز به آفتاب گرفتن مشغول شوند، همچنین در محوطه این هتل نیز  می توانید  برای گذران اوقات فراغت خود سرگرم بازی تنیس روی میز شوید.

هتل سه ستاره‌ آلریا Alerya hotel

در رستوران هتل آلریا غذاهای سنتی ترکیه ‌ای سرو می شود، تنوع غذایی رستوران این هتل شاید در قیاس با هتل های دیگر کم باشد اما بدون تردید کیفیت غذاهای سرو شده بسیار عالی ارزیابی می گردد، برای سرو نوشیدنی مهمانان هتل نیز تدارک ویژه ای دیده شده است و کافه هتل آماده خدمت رسانی به مهمانان است.

هتل آلریا تنها چند خیابان تا ساحل فاصله دارد و  شما می توانید این مسیر نسبتا کوتاه را با یک پیاده روی لذت بخش طی کنید و از ساحل زیبا آنتالیا در منطقه کمر لذت ببرید، همچنین با یک پیاده روی 20 دقیقه ای می توانید خود را به مرکز شهر برسانید.

هتل سه ستاره‌ آلریا Alerya hotel

اگر اهل طبیعت گردی در تور انتالیا هستید، حتما سری به پارک پروانه، پارک طبیعت و آبشار Kursunlu بزنید، این پارک ها تقریبا در 39 کیلومتری هتل آلریا واقع شده اند.