هتل آستوریا تفلیس : با اقامت در هتل آستوریا شهر تفلیس گرجستان با چند قدم پیاده روی به فروشگاه ها و رستوران های لوکس و شیک برسید، هتل آستوریا در مرکز شهر قرار گرفته و برای توریست ها تور گرجستان، هتل خوب و مقرون به صرفه ای است. خیابان روستاولی معروف نیز در کمترین فاصله از هتل قرار گرفته. خیابان روستاولی یکی از خیابان های معروف در تفلیس بوده که همیشه پر از توریست و گردشگر است. هتل آستوریا تفلیس، شبانه روزی پذیرش کرده و با چند زبان روز دنیا، انگلیسی، روسی و ترکی با شما صحبت میکنند. اینترنت رایگان در سراسر هتل ارائه شده و امکانات دیگری مثل کرایه ماشین، ترنسفر فرودگاهی با هزینه، پارکینگ رایگان، خدمات خشکشویی و لباسشویی، سالن ملاقات، سالن کنفرانس و همایش و اتاق جلسه با امکانات مورد نیاز، روزنامه رایگان و صندوق امانات را برای میهمانان خود دارد.

هتل آستوریا تفلیس

اتاق های هتل آستوریا تفلیس

اتاق های این هتل مجهز به کنترل سر و صدا بوده و یا عایق صدا هستند. همینطور تراس اختصاصی با چشم انداز زیبا، مینی بار، مبلمان لوکس، تلوزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی 24ساعته، حمام اختصای به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سرو وعده های غذایی در اتاق ها و اینترنت بی سیم رایگان دارد.  

اتاق های هتل آستوریا تفلیس

رستورانها و امکانات تفریحی هتل آستوریا تفلیس

در این هتل هر غذایی از هر کشوری که بخواهید برای تان آماه میشود، از غذاهای محلی گرجی گرفته تا اروپایی، آسیایی و آمریکایی که طرفداران بسیاری بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان پیدا کرده. با وجود رستوران های هتل آستوریا تفلیس و غذاهای متنوع و خوشمزه اش از رستوران ها و کافه های بیرون هتل بی نیاز خواهید بود. از جمله امکانات تفریحی که این هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته، استخر سرپوشیده، حمام آفتاب، سونا و جکوزی میباشد.

رستورانها و امکانات تفریحی هتل آستوریا تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل آستوریا تفلیس

از هتل آستوریا تا میدان freedom تفلیس پانزده دقیقه پیاده و تا فونیکولار نیز هفتصد متر راه است. وسایل حمل و نقل مثل ایستگاه قطار ده کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی نوزده کیلومتر فاصله دارد.