هتل آستريون پالاس تفليس : اگر میخواهید نزیک به وسایل حمل و نقل اقامت داشته باشید هتل آستريون پالاس تفليس بهترین انتخاب است. این هتل تا ایستگاه اصلی اتوبوس شهر تفلیس پنج دقیقه تا ایستگاه اطلی قطار تفلیس نه کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی نیز هفده کیلومتر فاصله دارد. همینطور پارک کالاندادزه تنها پانزده دقیقه تا هتل آستريون پالاس تفليس فاصله دارد. این هتل سه ستاره پذیرش شبانه روزی داشته و چهار سالن کنفرانس برای مسافران تاجر و ... دارد. همینطور یک فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت وایرلس رایگان، پارکینگ رایگان، ترنسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مکان های مخصوص استعمال سیگار و نگهبانی شبانه روزی داشته که امنیت کامل را در طول سفر برای میهمانان خود برقرار میکند.

هتل آستريون پالاس تفليس

اتاق های هتل آستریون پالاس تفلیس

اتاق های هتل آستریون، به شکل کلاسیک دکور و تزئین شده همینطور امکانات خوب و یکسانی بین اتاقها داشته مثل اینترنت وایرلس رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون ماهواره ای، مینی بار و حمام اختصاصی به همراه تمام لوازم مورد نیاز آرایشی و بهداشتی به صورت رایگان برای میهمانان و توریست ها و گردشگران تور گرجستان دارد.

اتاق های هتل آستریون پالاس تفلیس

امکانات تفریحی و رستوران های هتل آستريون پالاس تفليس

هتل آستریوم استخر شرپوشیده، سونا و جکوزی به همراه ماساژ، سالن بیلیارد، تنیس روی میز و سالن بدنسازی را جزو امکانات تفریحی خود قرار داده. همینطور رستوران های این هتل سه ستاره هر غذایی از هر جای دنیا که بخواهید برای شما سرو میکنند از غذاهای محلی و سنتی گرجی گرفته تا غذاهای بین المللی و اروپایی.