هتل آزکوت باکو : هتل چهار ستاره آزکوت باکو ساختمانی مربوط به قرن نوزده در قسمت مرکزی این شهر دیدنی و جذاب است. اقامت در این هتل برای هر دو، تجار و توریست های تور باکو بسیار مناسب می باشد. امکانات و خدماتی که این هتل به توریست ها و گردشگران تور باکو ارائه میدهد شامل روزنامه در لابی، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، سرویس های استقبال، رزرو بلیط هواپیمایی و ... اشاره کرد.

هتل آزکوت باکو

اتاق های هتل آزکوت باکو

هتل آزکوت باکو به طور کلی دارای 48 اتاق می باشد. سرویس دهی به هر 48 اتاق این هتل چهار ستاره شبانه روزی و نظافت به صورت روزانه است. اینترنت بی سیم نیز رایگان برای هر اتاق در نظر گرفته شده. از امکانات یکسان دیگر بین تمام 48 اتاق میتوان به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی، میزمطالعه، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل آزکوت باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آزکوت باکو

رستوران این هتل صبحانه های خود را به صورت روزانه و بوفه ای در سالن غذاخوری خود برای میهمانان تور باکو سرو آماده می کند. همینطور برای وعده های ناهار و شام انواع و اقسام غذاهای بین المللی، آذربایجانی، محلی و آسیایی را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آزکوت باکو

دسترسی های نزدیک به هتل آزکوت باکو

هتل آزکوت چهار ستاره باکو در قسمت تجاری و بسیار خوب باکو، در کنار میدان چشمه قرار داشته. نزدیک به این هتل انواع رستوران ها، سینماها، پارک ها، شهر قدیمی، سینماها، سالن تئاتر، سفارتخانه ها و ... می باشند. ایستگاه های حمل و نقل عمومی نیز به راحتی در دسترس هستند مثل ایستگاه مترو که پانزده دقیقه پیاده روی تا هتل دارد. فرودگاه نیز در فاصله سی دقیقه ای از هتل آزکوت باکو می باشد.