هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی : شاید اگر کوش آداسی هتل های پنج ستاره زیادی اطراف ساحل ها نداشت، شرایط اقتصادی اش به این خوبی نبود! بله یکی دیگر از هتل های پنج ستاره کوش آداسی هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت بوده که ساحل اختصاصی همراه با بروز ترین و جدید ترین امکانات است. این هتل که در بهترین و زیباترین موقعیت مکانی قرار گرفته هر ساله از میهمانان خوش شانسی که سر جشن های آناتولی میرسند پذیرایی خواهد کرد همینطور ساحل دریای زیبای اژه یکی از خوش آب و هواترین ساحل های تریکه است. اطراف هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی را کوه های بلند و سرسبز و یک طرف آن را دریای اژه احاطه کرده. پذیرش در این هتل شبانه روزی است.

هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی

اتاق های هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی

زیباترین منظره از دریای اژه و کوه های زیبای کوش آداسی را از تراس اتاق های این هتل داشته باشید! تمام امکانات داخلی اتاق ها به گونه ای طراحی شده اند تا در طول اقامت به خوبی استراحت کرده و سفر خوبی داشته باشید. همه اتاقها دارای سیستم تهویه هوای پیشرفته، اینترنت بی سیم رایگان، حمام به همراه تمام لوازم جانبی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، همینطور چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون و مبلمان و همینطور فضای بزرگ میباشند. یکی دیگر از ویژگی های این هتل ارائه سرویس به افراد کم توان و معلول بوده، همچنین اتاق های غیر سیگاری نیز دارد.

اتاق های هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی

امکانات و رستوران های هتل هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی

رستوران های هتل بهترین غذاهای بین المللی و ترکی را برای شما سرو میکنند. کلا این هتل5 رستوران داشته که اصلی ترین آن تنها صبحانه را برای شما سرو میکند. دیگر رستوران ها نیز غذاهای دریایی، ایتالیایی و انواع کباب ها را برای توریست ها و گردشگران تور کوش آداسی دارد. امکانات تفریحی هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی استخر روباز، پارک آبی مهیج و سواحل اختصاصی میباشد که این هتل را به یک مجموعه تفریحی نیز تبدیل کرده.