هتل آرت بوتیک تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره آرت بوتیک تفلیس، اقامتی لوکس و مناسب و همینطور ارزان و مقرون به صرفه برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان دارد. این هتل با معماری بسیار زیبا و خاصی که داشته اقامتی رویایی و فوق العاده راحت را برای میهمانان رقم می زند. همینطور قرار داشتن این هتل در بهترین نقطه از شهر تفلیس میتواند یک ویژگی مثبت باشد. از امکانات و خدماتی که این هتل برای میهمانان تور گرجستان خود ارائه میدهد میتوان به کرایه اتومبیل، اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات برای معلولین، سالن کنفرانس و جلسه، میز تور، کاف نت، ترانسفر فرودگاهی، گاوصندوق و ... اشاره کرد.

هتل آرت بوتیک تفلیس گرجستان

اتاق های هتل آرت بوتیک تفلیس گرجستان

هتل آرت بوتیک تفلیس گرجستان، سی اتاق دنج و فوق العاده داشته که برای همگی سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه در نظر گرفته شده. این سی اتاق هرکدام دارای خدماتی از جمله تلویزیون ماهواره ای، سرویس بهداشتی، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، تلفن، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم و همینطور سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشند.

اتاق های هتل آرت بوتیک تفلیس گرجستان

رستوران های هتل آرت بوتیک تفلیس گرجستان

رستوران های این هتل به خاطر کیفیت غذای خوب و قیمت بسیار مناسبی که داشته، از رستوران های ایده آل توریست ها و گردشگران تور گرجستان است. در این رستوران، انواع و اقسام غذاهای بین المللی و اسیایی سرو می شوند.

رستوران های هتل آرت بوتیک تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل آرت بوتیک تفلیس گرجستان

این هتل چهار ستاره در تفلیس، نزدیک به ایستگاه مترو و تئاتر روستاولی قرار داشته و همینطور فرودگاه بین المللی این شهر در فاصله هجده کیلومتری از آن قرار دارد. از هتل آرت بوتیک تفلیس گرجستان به بسیاری از جاذبه های توریستی و گردشگری دسترسی خواهید داشت، حتی میتوانید پیاده به تالار اپرا برسید.