هتل آتروپات باکو : یکی از هتل های پنج ستاره بسیار خوب در باکو، همین هتل آتروپات است. این هتل پنج ستاره به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و خدمه ای چند زبانه دارد. اینترنت به صورت بی سیم و رایگان ارائه می شود. همینطور خدمات آرایشی نیز موجود است. تجار با اقامت خود در این هتل به راحتی میتوانند از امکانات اتاق های جلسه و کنفرانس استفاده کنند. برای توریست ها و گردشگران تور باکو امکاناتی مثل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سرویس دهی شبانه روزی، کرایه اتومبیل، پارکینگ رایگان، صرافی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، آسانسور، نگهداری از چمدان ها، میز تور و ... ارائه می شوند.

هتل آتروپات باکو

اتاق های هتل آتروپات باکو

هتل آتروپات پنج ستاره باکو در مجموعه سی اتاق برای توریست ها و گردشگران تور باکو دارد. این سی اتاق با رنگ های روشن و به صورت کلاسیک دکور شده اند. هرکدام از اتاق ها نشیمن جدا و بزرگی داشته و از امکانات بسیار خوبی از جمله تراس اختصاصی، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان و ... برخوردار هستند.

اتاق های هتل آتروپات باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آتروپات باکو

رستوران این هتل پنج ستاره برای میهمانان تور باکو خود صبحانه ها را به صورت بوفه ای هر روز صبح سرو کرده و انواع غذاهای بین المللی و محلی را برای آن ها آماده می کند. همینطور کافه هتل بسیار شیک بوده و نوشیدنی ها مختلفی دارد. توریست ها و گردشگران تور باکو با اقامت در این هتل آتروپات میتوانند از امکانات رفاهی مثل سالن بدنسازی، ماساژ و اسپا، استخر، سونا و جکوزی و ... استفاده کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آتروپات باکو

دسترسی های نزدیک به هتل آتروپات باکو

هتل پنج ستاره آتروپات باکو در قسمت قدیمی و تاریخی این شهر قرار دارد. رستورانهای بسیاری در فاصله حدودا دویست متری از هتل قرار دارند. همینطور ایستگاه مترو نیز با فاصله چهارصد متری از هتل می باشد. از جاذبه های گردشگری معروف نزدیک به این هتل میتوان به دریای خزر، قلعه دختر و کاخ ایروان شاه اشاره کرد.