هتل آبو آرنا باکو : هتل سه ستاره آبو آرنا با مرکز شهر باکو تنها ده دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به چهار زبان آلمانی، آذربایجانی، روسی و انگلیسی کاملا مسلط بوده و برای توریست ها و گردشگران تور باکو میهمان در هتل امکانات بسیار خوبی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، امکان ورود حیوانات خانگی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، منشی تور، آسانسور، نگهداری از چمدان ها، سالن کنفرانس و همایشات، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه میدهند.

هتل آبو آرنا باکو

اتاق های هتل آبو آرنا باکو

هتل آبو آرنا باکو، اتاقهای طراحی شده به سبک کلاسیک داشته و برای تمام آن ها سرویس دهی شبانه روزی ارائه میدهد. داخل اتاق ها همه جور امکاناتی که ممکن است در سفر به آن احتیاج پیدا کنید، موجود است. از جمله امکانات اتاق های این هتل شامل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میزمطالعه، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل آبو آرنا باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آبو آرنا باکو

رستوران این هتل سه ستاره برای میهمانان، توریست ها و گردشگران تور باکو انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آذربایجانی و ... را سرو می کند. صبحانه هتل هر روز صبح به شکل بوفه ای آماده است. برای سرو انواع نوشیدنی ها، هتل آبو آرنا دارای کافه بار می باشد. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی برای توریست ها و گردشگران تور باکو در این هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آبو آرنا باکو

دسترسی های نزدیک به هتل آبو آرنا باکو

هل آبو آرنا سه ستاره در خیابان نظامی، منطقه ای پر از مراکز خریدو رستوران های خود قرار داشته. همینطور ایستگاه مترو گنجیلک نیز در فاصله سیصد متری و ایستگاه قطار شهر قدیمی نیز در فاصله سی دقیقه ای از هتل می باشند. رستوران های خوب و معروف اطراف هتل، در فاصله پانصد متری هستند. فاصله بین فرودگاه بین المللی تا هتل آبو آرنا باکو سی دقیقه می باشد.