هتل troya استانبول : هتل سه ستاره ترویا استانبول، در مرکز منطقه بی اوغلو قرار داشته و دور و اطرافش را تمام رستوران ها و کلاب های معروف فراگرفته اند. هتل ترویا سال 1990 تاسیس شده و در سال 2008 و 2013 مورد بازسازی قرار گرفته، از این رو امکانات و خدمات پیشرفته و مدرنی برای میهمانان تور استانبول دارد. این هتل سه ستاره برای توریست ها و گردشگران تور استانبول خدماتی نظیر سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ اختصاصی و اینترنت بی سیم رایگان و ... ارائه میدهند.

هتل troya استانبول

اتاق های هتل troya استانبول

هتل troya استانبول، به طور کلی 77 اتاق شیک و بسیار زیبا داشته که داخل هرکدام امکاناتی مثل اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، روزنامه، مینی بار، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... ارائه شده اند. همینطور برای تمام 77 اتاق این هتل سه ستاره سرویس دهی شبانه روزی و نظافت به صورت روزانه در نظر گرفته شده است.

اتاق های هتل troya استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل troya استانبول

هتل ترویا، رستورانی به اسم ثریا در طبقات بالا داشته که از آن میتوان چشم اندازی بسیار زیبایی به سمت خلیج استانبول داشت. این رستوران هر روز صبح، صبحانه مفصل و خوبی را برای میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه میدهد. همینطور انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، چینی، ایتالیایی و ... را برای میهمانان و توریست های تور استانبول سرو می کند. از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوان به سونا و جکوزی، حمام بخار، حمام ترکی، کتابخانه، کرایه دوچرخه، سالن بدنسازی، زمین بازی مخصوص کودکان، اسپا و ماساژ استخر سرپوشیده و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل troya استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل troya استانبول

از این هتل سه ستاره تا میدان تکسیم 250 متر فاصله است. جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل ترویا استانبول مرکز همایش های لطفی کردار، مسجد ایاصوفیه، قصر توپکاپی، خیابان استقلال و ... می باشند. همینطور مراکز خرید خوبی نزدیک به هتل هستند. از فرودگاه بین المللی استانبول تا فرودگاه بین المللی استانبول تنها نوزده کیلومتر فاصله است.