هتل inside sisli استانبول : هتل چهار ستاره اینساید شیشیلی، در منطقه معروف شیشیلی قرار داشته و برای میهمانان خود خدمات بسیار خوبی ارائه میدهد. خدمه هتل با توریست ها و گردشگران تور استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت کرده و به صورت 24 ساعته پذیرش می کنند. همینطور برای اقامت راحت تر آن ها خدماتی نظیر سه اتاق جلسه و کنفرانس، خشکشویی و اتوشویی، روزنامه رایگان در لابی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نظافت روزانه، نگهداری از کودکان، حمل و نگهداری از چمدان ها، آسانسور، صرافی و تبدیل ارز، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، منشی تور، پارکینگ اختصاصی رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... ارائه میدهند.

 هتل inside sisli استانبول

اتاق های هتل inside sisli استانبول

هتل اینساید شیشلی استانبول، به طور کلی 117 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های خانوادگی

داخل اتاق های این هتل برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور استانبول امکاناتی نظیر مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گهواره، میز مطالعه، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، تختخواب تاشو، سرویس دهی شبانه روزی، بطری آب معدنی رایگان و ... ارائه شده است.

اتاق های هتل inside sisli استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل inside sisli استانبول

در رستوران این هتل صبحانه ها هر روز صبح به شکل بوفه ای سرو می شوند. برای دیگر وعده های غذایی نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی و آسیایی آماده می شوند. به عنوان امکانات تفریحی و سرگرم کننده میتوان به سالن بدنسازی، سونا بخار، استخر، اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل inside sisli استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل inside sisli استانبول

هتل اینساید شیشلی چهار ستاره، از میدان تقسیم، ایستگاه مترو و خیابان استقلال، فاصله بسیار کمی دارد. قصر دلماباغچه نیز، به عنوان یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری در فاصله دو کیلومتری از هتل اینساید شیشلی استانبول می باشد. فرودگاه بین المللی از هتل هفده کیلومتر فاصله دارد.