هتل doesi گرجستان : هتل سه ستاره دوئسی تفلیس گرجستان، چندین تالار و سالن برای برگزاری همایشات، کنفرانس، جلسات و مراسمات دارد. همینطور میهمانان تور گرجستان خود را به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. از خدمات و امکانات خوب این هتل برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان شامل اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، صرافی و صندوق امانات، خدمات برای افراد معلول و کم تون، حمل و نگهداری چمدان ها، آسانسور و ... می باشند. خدمه هتل به زبان های روسی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند. این هتل به خاطر قیمت بسیاری خوبی که نسبت به امکانات ارائه شده دارد، مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان قرار گرفته که قصد صرف هزینه بسیار برای محل اقامت را ندارند.

هتل doesi گرجستان

اتاق های هتل doesi گرجستان

هتل doesi گرجستان دارای نوزده اتاق می باشد. این اتاق های تماما دارای امکاناتی نظیر مینی بار یا یخچال، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، گاوصندوق، نظافت به صورت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل doesi گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل doesi گرجستان

در رستوران های این هتل سه ستاره انواع غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... برای میهمانان و توریست های تور گرجستان، به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می شود. از امکانات رفاهی و سرگرم کننده آن نیز میتوان به استخر، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... اشاره کرد.  

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل doesi گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل doesi گرجستان

از میدان فریدام یا همان میدان آزادی تفلیس تا هتل سه ستاره دوئسی سه کیلومتر و از مرکز تئاتر روستاولی چهار کیلومتر فاصله است. فرودگاه بین المللی تفلیس نیز در فاصله دوازده کیلومتری از هتل doesi می باشد.