هتل calm گرجستان : هتل سه ستاره کالم در تفلیس گرجستان، هتلی راحت با امکانات و قیمت مقرون به صرفه می باشد. این هتل برای میهمانان و توریست های تور گرجستان خود امکانات و خدماتی نظیر پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، تراس، سالن استراحت، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، ممنوعیت ورود حیوانات خانگی، آسانسور، حمل چمدان ها، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان و ... را ارائه میدهد.

هتل calm گرجستان

اتاق های هتل calm گرجستان

هتل calm گرجستان، به صورت کلی دارای 22 اتاق راحت و مناسب است. این 22 اتاق به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های عایق صدا
  • اتاق های بدون سیگار

داخل هرکدام از اتاق های این هتل سه ستاره امکانات مشابهی نظیر سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تراس اختصاصی، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، امکان سرو صبحانه در اتاق ها، نظافت روزانه و ... فراهم شده اند.

اتاق های هتل calm گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل calm گرجستان

توریست ها و گردشگران تور گرجستان با اقامت خود در این هتل، میتوانند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و ... را میل کنند. همینطور صبحانه ها به صورت بوفه ای و مفصل ارائه می شوند. میهمانان تور گرجستان میتوانند صبحانه ها را در اقامتگاه خود میل کنند. بار هتل برای میهمانان خود انواع و اقسام نوشیدنی ها را سرو می کند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل calm گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل calm گرجستان

این هتل سه ستاره در تفلیس گرجستان، با فاصله چهار مایلی از مرکز شهر، ده مایلی از ایستگاه قطار و فاصله شش مایلی از فرودگاه بین المللی این شهر قرار دارد.