هتل anadolu گرجستان : هتل سه ستاره آندالو باتومی گرجستان، در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد. کارکنان و خدمه آن به زبان های ترکی، روسی و انگلیسی مسلط بده و خدمات بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه میدهند. هتل anadolu گرجستان دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی مثل اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، پذیرش شبانه روزی، سرویس دهی شبانه روزی، میز منشی، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، صرافی، خشکشویی و اتوشویی و ... می باشند.

هتل anadolu گرجستان

اتاق های هتل anadolu گرجستان

هتل anadolu گرجستان در مجموع بیست اتاق دارد. هر بیست اتاق این هتل به سمت استخر بزرگ هتل و باغ، چشم انداز بسیار زیبایی دارد. از جمله امکاناتی که در این هتل سه ستاره برای راحتی میهمانان تور گرجستان ارائه شده، میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، تراس، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت به صورت روزانه و ... اشاره کرد. همینطور شیشه های اتاق های دوجداره بوده و دکوراسیونی کلاسیک دارند.

اتاق های هتل anadolu گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل anadolu گرجستان

رستوران هتل anadolu برای میهمانان تور گرجستان خود انواع غذاهای بین المللی، اروپایی، قفقازی، محلی، گرجی و ... را سرو می کند. همینطور در صورت مساعد بودن هوا، میهمانان میتوانند غذا و یا نوشیدنی خود را در تراس هتل میل کنند. نوشیدنی های هتل در قسمت کافه بار به صورت شبانه روزی سرو می شود. تراس بزرگ این هتل بهترین مکان برای سرو صبخانه های مفصل هتل anadolu گرجستان است. از امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان میتوان به سونا بخار، استخر مخصوص کودکان، استخر شنا، سالن اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل anadolu گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل anadolu گرجستان

از این هتل سه ستاره تا رستوران های اطراف تنها پنج دقیقه فاصله است. فرودگاه بین المللی ارجان نیز با پنجاه دقیقه فاصله از هتل آنادولو قرار دارد. از هتل آنادولو تا ساحل دو دقیقه و تا بندر باتومی 250 متر فاصله دارد. ایستگاه قطار باتومی و ایستگاه اتوبوس در یک کیلومتری هتل هستند. از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل سه ستاره میتوان به فواره بلوار باتومی، میدان اروپایی و مجسمه میدیا اشاره کرد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله هفت کیلومتری از هتل anadolu گرجستان می باشد.