هتل 4 ستاره کنکورد دبی : در نزدیکی بندر زیبا و دیدنی سعید، هتل 4ستاره کنکورد دبی با خدماتی شبانه روزی در خدمت شماست. این هتل برای میهمانانش اینترنت و پارکینگ رایگان ارائه میدهد. و مسافران میتوانند برای خود مواد غذایی سفارش داده و یا از رستوران های بی نظیر این هتل استفاده کنند. ویژگی خوب این هتل این است که تمامی خدمات این هتل برای اتاق ها، رستوران ها و پذیرش به صورت شبانه روزی میباشد. رفتار کارکنان هتل کاملا مناسب بوده . میتوانند به زبان های فیلیپینی، روسی، هندی، انگلیسی، عربی صحبت کنند.

اتاق های هتل 4 ستاره کنکورد دبی :

اتاق های مخصوص معلولین، مخصوص به سیگار و اقامتگاه های بزرگ برای خانواده از  اتاق های این هتل چهارستاره میباشد و هرکدام سیستم تهویه هوای مناسب و دارند. داخل هر اتاق، یک میزکار با اتصال حداقل سه دستگاه به اینترنت، تلوزیون ماهواره دار و آشپزخانه مجهز است.

اتاق های هتل 4 ستاره کنکورد دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل 4 ستاره کنکورد دبی :

بیشتر غذاهای فوق العاده دریایی بین المملی و  آسیا، در این رستوران های این هتل طبخ دادهمیشوند. البته شما میتوانید به صورت جداگانه غذا سفارش دهید. در کنار این رستوران ها علاقه مندان به خرید نیز میتوانید از مرکز خرید، آرایشگاه و دندانپزشکی در صورت نیاز استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل 4 ستاره کنکورد دبی

امکانات تفریحی هتل 4 ستاره کنکورد دبی :

امکانات مناسبی برای میهمانان و توریست های و تور دبی در نظر گرفته شده، مثل ورزش های آبی، شنا در استخرهای بزرگ هتل، سالن ورزش بزرگ و مجهز و همینطور یک زمین گلف بزرگ!

امکانات تفریحی هتل 4 ستاره کنکورد دبی

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی  تنها هفت کیلومتر است.

آدرس هتل 4 ستاره کنکورد دبی :

Riqqat Al Bateen, Al Maktoum Street, Creek Side, Dubai, United Arab Emirates