هر فردی که سفر می‌کند، ایده‌های خاص خود را در مورد ویژگی‌های یک هتل خوب دارد، اما اکثر مردم موافقند که شش ویژگی وجود دارد که یک اقامت استثنایی را ایجاد می‌کند. خدماتی مانند، تمیزی، قیمت، موقعیت مکانی، مدیریت و محیط هتل از جمله این موارد است. در این مقاله، این چند ویژگی با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا به شما کمک کنند هر بار تجربه رزرو هتل عالی را پیدا کنید.

  1. نظافت

مسلماً این مهم‌ترین خصوصیتی است که هر هتل خوب باید داشته باشد. باید کارکنان کافی داشته باشد که اطمینان حاصل کنند که تمام اتاق‌ها تمیز و مرتب شده‌اند. این باید شامل مناطق عمومی، رستوران، استخر، دستشویی و راه پله باشد. مکان‌های کثیف می‌توانند مکان‌های پرورش میکروب باشند که برای مهمانان و کارکنان خطری برای سلامتی محسوب می‌شود.

  1. کارکنان

تجربه مهمانان در هتل توسط کارکنان تعیین می‌شود، زیرا این افراد هستند که از ورود تا خروج آنها را مدیریت می‌کنند. کارمندان هتل باید مهربان و مودب باشند تا مهمان احساس کند در خانه است. همچنین کارکنان باید در صورت لزوم آماده ارائه اطلاعات به مهمانان باشند.

  1. محل

یک هتل را می‌توان به دلیل موقعیت مکانی آن قابل قبول دانست. هتل‌ها باید در یک منطقه امن و در دسترس قرار گیرند تا مهمانان بتوانند بدون دردسر زیاد کارهای خود را انجام دهند. موقعیت مکانی یکی از مهم‌ترین عوامل در رزرو هتل است. اگر به فکر بازدید از یک شهر شلوغ هستید، جستجوی خود را بر روی هتل‌هایی متمرکز کنید که در مرکز قرار دارند، تا بتوانید آزادانه و به راحتی در هتل حرکت کنید.

  1. قیمت

قیمت معمولاً به تعداد ستاره‌های یک هتل مرتبط است و نشانه بسیار خوبی از نوع کیفیت و خدماتی است که می‌توانید انتظار داشته باشید. مراقب پیشنهادات ویژه و بسته‌های تخفیف‌خورده و هتل‌هایی باشید که شامل صبحانه می‌شوند.

مدتی را در وب سایت هتل صرف کنید تا خودتان ببینید دقیقاً چه خدمات، امکانات و اتاق‌هایی را ارائه می‌دهند. به رستوران، بار، استخر، اسپا، سرگرمی‌ها و غیره نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی برای بچه‌ها در دسترس است.

  1. رزرو آنلاین

رزرو آنلاین سریع و آسان است - اما مطمئن شوید که از یک وب سایت معتبر رزرو هتل یا ترجیحاً از وب سایت خود هتل استفاده می‌کنید. یکی از مزایای بزرگ رزرو مستقیم در سایت هتل، ارزان‌تر بودن آن است (سایت‌های رزرو هتل هزینه دریافت می‌کنند). وقتی آنجا هستید، صبحانه خود را رزرو کنید و هزینه کنید، زیرا معمولاً ارزان‌تر از پرداخت زمانی است که به آنجا برسید.

  1. نوع و موقعیت اتاق ها

اکثر هتل‌ها اتاق‌های خانوادگی راحت ارائه می‌دهند. همچنین ممکن است دوست داشته باشید اتاقی را انتخاب کنید که پنجره‌ها رو به بیرون به سمت منظره‌ای زیبا یا به یک حیاط زیبا باشد. در هنگام رزرو هتل باید به این نکات توجه داشته باشید.

هتل عباسی اصفهان

هتل 5 ستاره عباسی یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های ایران و بهترین هتل اصفهان است. این ملک دارای معماری قرن 18 است و در منطقه تاریخی شهر قرار دارد، از این رو اهمیت بسیار زیادی دارد. ساختمان اصلی عباسی زمانی کاروانسرای مدرسه چهار باغ بوده است. در اطراف باغی عظیم از حوض‌ها و سروهای سر به فلک کشیده و با منظره‌ای از گنبد زیبای مدرسه، مکان بسیار ویژه‌ای برای اقامت است. قطعا از نظر سبکی و معماری می‌توان آن را موزه نامید. این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور سلطان حسین صفوی تأسیس شد. باغ رستوران هتل عباسی اصفهان زیباترین باغ رستوران ایران و در واقع بهترین هتل اصفهان است. این کاروانسرا در دوران قاجار مورد استفاده قرار می‌گرفت اما به تدریج ویرانی شد. آندره گدار (1965-1881) باستان شناس، معمار و مورخ فرانسوی در دهه 1950 بازسازی این هتل را بر عهده گرفت و در سال 1966 کاروانسرا رسماً به عنوان هتل افتتاح شد. کاروانسرای عباسی نیز مانند سایر کاروانسراها دارای حیاط مربعی بزرگ است. در هر گوشه حیاط یک ایوان وجود دارد که اتاق‌های سفید رنگ در دو طبقه ردیف شده‌اند. امروزه این باغ مملو از آبراهه‌ها، درختان بلند و گل‌های زیبا است. حیاط دارای یک حوض مستطیل شکل در جلوی ساختمان و چندین فواره فیروزه‌ای کوچکتر است که در اطراف محوطه پراکنده شده‌اند. منظره این باغ در شب هنگام روشن شدن چراغ‌های اطراف استخر دیدنی است. مهمانان هتل می‌توانند در این باغ بنشینند و از وعده‌های غذایی خود لذت ببرند و چای ایرانی بخورند. گنبد بزرگی که با کاشی‌های فیروزه‌ای رنگ پوشانده شده است بر فراز هتل قرار دارد که از برخی اتاق‌ها قابل مشاهده است. سقف‌های لابی و رستوران‌های هتل با نقاشی‌های مینیاتوری ایرانی با نقوش گل پوشانده شده است. این هتل دارای سه رستوران است که دو رستوران به نام‌های چهل ستون و تالار عالی قاپو و یکی از آن‌ها به نام تالار آیینه نام‌گذاری شده است. دیوارهای سفره خانه چهل ستون و عالی قاپو دارای نقاشی‌های مینیاتور ایرانی شبیه آثار هنرمندان عصر صفوی است.

هتل عباسی دارای 225 اتاق دو تخته و سوئیت در 3 طبقه می‌باشد. هتل عباسی دارای آپارتمان‌های 1 تا 6 نفره با چشم انداز باغ فیروزه و مدرسه چهار باغ و محوطه هتل می‌باشد. اتاق‌ها استاندارد، بسیار تمیز و به خوبی تزئین شده‌اند. هر اتاق صبحانه و سرویس رایگان دارد. اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و غربی، حمام، وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم اطفاء حریق، IPTV، آب رایگان، چای ساز و قهوه ساز، مبلمان (تخت، نیمکت، کشو، رخت آویز و کمد) هستند. صبحانه در طبقه غذاخوری رستوران اصلی سرو می‌شود که با نقاشی‌های دیواری زرق و برق دار پوشیده شده است، در حالی که شام ​​در سالن اصلی آینه‌کاری شده سرو می‌شود. مجموعه ورزشی از استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن بازی برای سرگرمی شما در نظر گرفته شده است. اگر قصد اقامت در این هتل مجلل را دارید می‌توانید از طریق رزرو هتل اسنپ تریپ و رزرو هتل عباسی اصفهان اسنپ تریپ اقدام کنید.

نتیجه گیری:

هتل‌ها باید تلاش کنند تا در میان بقیه متمایز شوند. هنگام رزرو هتل، مهمانان به دنبال ویژگی‌هایی هستند که احساس کنند اقامت آنها را راحت‌تر و خاطره انگیزتر می‌کند. به ویژگی‌های ضروری یک هتل خوب که در بالا گفته شد هنگام رزرو اتاق توجه داشته باشید.