نمایشگاه گوانجو 2017 : این نمایشگاه از کشور چین از بزرگ ترین و مشهورترین نمایشگاه هایی میباشد که در کشور چین، شهر گوانگجو برگزار میشود. برگزاری این نمایشگاه صنعتی و تجاری شصت ساله در چین هر شش ماه یکبار است. یکی از جذاب ترین نمایشگاه گوانجو، Canton Fair نمایشگاه صادراتی بوده که یکی از پرقدرت ترین نمایشگاه های صادرات و واردات چین محسوب میشود. نمایشگاه گوانجو 2017‏ بیشترین غرفه ها و مغازه داخلی و خارجی را داشته و در جهان یکی از پربازدیدترین نمایشگاه ها نامیده شده است. کار اصلی این نمایشگاه در واقع معرفی و نشان دادن کالا برای مذاکره بدون واسطه است یعنی شما دقیقا با شخص خود تولید کننده مذاکره خواهید داشت. بعلاوه شما میتوانید از کارخانه ها بازدید کزده و خط تولید آنها را از نزدیک ببینید. نمایشگاه گوانجو 2017‏ در ماه اکتبر و نوامبر، در فصل پاییز، می و آپریل برگزار میشود.

نمایشگاه گوانجو 2017

بخشهای مختلف نمایشگاه گوانجو 2017

در هر دو نوبت این شش ماه، نمایشگاه درسه فاز مختلف اجرا میشود که بین هرکدام پنج یا چهار روز فاصله می افتد. نمایشگاه گوانجو 2017‏ سه فاز داشته که به همراه محصولات هرکدام برای توریست ها و گردشگران تور چین معرفی میکنیم.

فاز یک نمایشگاه گوانجو 2017‏

محصولات فاز یک این قسمت بیشتر لوازم و اسباب الکترونیک، لوازم منزل، لوازم کامپیوتری و .. . همینطور تجهیزات و لوازم روشنایی مثل منبع و اتصالات تور، دوچرخه ها، موتورسیکلت، لوازم خودرو، لوازم برقی، ماشین آلات عمومی و کوچک، ماشین های بافندگی و .. ، قطعات و سخت افزار برای کامپیوترها، لوازم بهداشتی، حمام، مصالح ساخت خانه، آپارتمان و دکور از محصولات فاز یک هستند

فاز دو نمایشگاه گوانجو 2017‏

لوازم آشپزخانه مثل ظروف، چنگال، قاشق، کارد، وسایل منزل، لوازم آرایشی بهداشتی، غذای حیوانات خانگی، لوازم شخصی، سرامیک های عمومی و ... . همچنین لوازم دیگری که به عنوان سوغاتی محسوب میشوند مثل ساعتهای مچی، اسباب بازی ها، تقویم ها، کارت و جعبه های هدیه، لوازم برای برگزاری جشنواره ها، جواهر و اشیای قدیمی و ... ، در آخر لوازم مورد نیاز باغبانی، لوازم بافندگی و دستی آهنی، سرامیک ها هنری، لوازم مورد نیاز برای دکوراسیون های سنگی و آهنی، آبگرم در فضای باز، صنایع دستی ساخته شده از شیشه و مبلمان از محصولات فاز دو نمایشگاه هستند.

فاز سه نمایشگاه گوانجو 2017‏

فاز سه نیز انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه اعم از لباس های ورزشی، لباس های زیر، لباس های چرم و تابلو فرش ها، پرده های زیبا، کفپوش برای منزل، انواع لوازم اداری چرم یا پلاستیکی، کیف های باکیفیت چرم، لوازم ورزشی و .. . فاز سه همینطور انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها در بسته بندی های مناسب داشته. از دیگر محصولات فاز سه نمایشگاه گوانجو 2017‏ داروها و لوازم پزشکی از جمله لوازم یکبار مصرف میباشند.