نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی : اینبار دبی در رتبه دوم برای برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی در کل آسیا قرار گرفته. این نمایشگاه هر سال برگزار شده و هدف اصلی آن جمع کردن افراد موثر در صنعت پزشکی، تاجران، جراحان و دندان پزشک ها، استادان دانشگاه ها و البته دانشجوهای رشته پزشکی و کسانی که برای پزشکی از این محصولات استفاده میکنند است. سالانه افراد زیادی از همه جای آسیای پهناور و البته اروپا در این مکان گردهم آمده و از سه هزار غرفه این نمایشگاه بازدید میکنند.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

از جمله محصولاتی که در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی ارائه میشود :

وسایلی که در این نمایشگاه بزرگ و حرفه ای عرضه میشود تجهیزات پزشکی ،تجهیزات جراحی، تجهیزات آزمایشگاهی، لوازم مصرفی بیمارستان ها و مراکز درمانی، لوازم ارتوپدی و رادیولوژی، تجهیزات طبی، تجهیزات الکترو پزشکی، خدمات مشاوره ای و مبلمان بیمارستان میباشد.

از جمله محصولاتی که در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی ارائه میشود

حضور ایرانیان در این نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی :

با اینکه این نمایشگاه مکانی برای نشان دادن تجهیزات، لوازم پزشکی و مشخصات داروهایی که جدید به بازار عرضه میشوند است و سالانه از طرف کشورمان ایران نماینده هایی به شکل ازاد و بدون عضو بودن در وزارت بهداشت از این غرفه ها بازدید میکردند اما اکنون سه سال است که به دلیل تحریم ها، ایرانیان نمیتوانند از این نمایشگاه دیدن کنند. بنابر دستور رئیس سازمان دارو و غذای ایران بهتر است چه پزشکان و چه گردشگران ایرانی تور دبی برای مبارزه با تحریم ها از این نمایشگاه بازدید نکنند.

حضور ایرانیان در این نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

زمان آغاز و پایان نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی :

شروع نمایشگاه یازده بهمن ماه یعنی 30 ژانویه

پایان نمایشگاه چهارده بهمن ماه یعنی 2 فوریه