نزدیک ترین هتل به میدان تکسیم : یکی از توریستی ترین منطقه های شهر استانبول، میدان تکسیم است این میدان به خاطر در دسترس داشتن انواع وسایل حمل و نقل، مراکز تجاری و تفریحی و ... مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول واقع شده. درست کنار میدان تکسیم، خیابان معروف استقلال قرار گرفته که منبع انواع رستوران ها،کافه ها، موزه، گالری، مغازه و شعبه های مختلف در زمینه های مختلف است. در خیابان استقلال همیشه شور شوق پابرجا بوده و اگر هر طرف این خیابان را نگاه کنید نمایش های زنده و مهیجی در حال اجراست. به همین دلیل است که توریست ها و مسافران تور لحظه آخری استانبول به دنبال اقامت در نزدیک ترین هتل به میدان تکسیم استانبول هستند. چرا که به جاذبه های گردشگری این شهر نیز بهترین دسترسی ها را دارد. سه تا از نزدیک ترین هتل به میدان تکسیم را برای شما معرفی کرده ایم

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان یکی از هتل های پنج ستاره مدرن در میدان تکسیم طراحی و معماری بسیاری زیبایی برای ساختمام و نمادی داخلی و اتاق های خود دارد. به جز میدان تکسیم که در چند قدمی هتل قرار داشته، ورزشگاه وودافون، کاه دلما باغچه، فرودگاه آتاترک، منطقه سلطان احمد و ... نیز در نزدیکی و راحت ترین دسترسی به هتل دیوان استانبول قرار دارند. 190 اتاق های هتل دیوان استانبول مجهز به تلوزیون تخت ماهواره ای، تلفن، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی و مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی مثل حوله، دمپایی .. و سرویس دهی شبانه روزی میباشد. رستوران های هتل نیز غذاهای متنوع و لذیذ محلی، بین المللی و مدیترانه ای برای میهمانان خود خواهد داشت. رستوران مارومی، دومین رستوران هتل انواع غذاهای ژاپنی را برای توریست ها و گردشگران ژاپنی سرو میکند. امکانات تفریحی این هتل پنج ستاره شامل استخر، سونا و جکوزی، حمام ترکی و سالن بدنسازی میشود.

هتل دیوان استانبول

هتل مارمارا تکسیم استانبول

مارمارا نیز از نزدیک ترین هتل به میدان تکسیم و خیابان استقلال بوده و پنج ستاره دارد. این هتل نیز به کاخ دلما باغچه، فرودگاه آتاترک و .. بسیار نزدیک بوده و این امکان را به میهمانان خود میدهد تا با سراسر دنیا از طریق تلفن و رایگان ارتباط برقرار کنند. رستوران طوطی مارمارا نیز صبحانه، ناهار و شام مفصلی برای میهمانان خواهد داشت. همینطور کافه این رستوران نوشیدنیهای گرم و سرد خوبی داشته که در بهترین قسمت از هتل قرار گرفته و چشم اندازی زیبا به سمت شهر دارد. رستوران رایکا اما غذاهای محلی ارائه میدهد. این رستوران ها کنار استخر روباز و حمام ترکی هتل مارمارا تکسیم استانبول قرار دارد. اتاق های این هتل هرکدام محهز به امکانات، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، کف پوش پارکت، میزکار، تلوزیون بزرگ و منظره ای عالی به سمت شهر از پنجره ها میباشد.

هتل مارمارا تکسیم استانبول

هتل میدتاون استانبول

میدتاون نیز برای تجار و افرادی مناسب است که میخواهند علاقه مند به خرید کردن هستند و میخواهند اقامتگاهشان نزدیک به مراکز خرید باشد. هتل میدتاون استانبول بسیار نزدیک به مرکز خرید جواهر بوده و تا متروی میدان تکسیم صد متر راه دارد. جاذبه های گردشگری نزدیک هتل نیز شامل کاخ دلما باغچه، برچ گالاتا و منطقه سلطان احمد میشود. هتل میدتاون استانبول هشتاد اتاق داشته که این هشتاد اتاق دارای امکاناتی مثل اینترنت رایگان، مینی بار، میزکار،  حمام اختصاصی، تلوزیون، تلفن، بطری آب معدنی رایگان و نظافت روزانه میباشد. یکی از رستوران های هتل مختص به صبحانه های مفصل و کامل و پنکیک و میوه های تازه، رستوران دیگر غذاهای قدیمی این شهر و رستوران دیگر غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و سوئدی برای میهمانان خود دارد. 

هتل میدتاون استانبول