در مقاله آموزش سئو زیر یاد بگیرید که Google EAT چیست، چه کاربردی دارد و نکات موثری برای بهبود سئوی صفحه و موقعیت خود در موتورهای جستجو کشف کنید.گوگل از ابتدا تا به امروز سخت روی تجربه کاربری کار کرده است و به دنبال ارائه خدماتی با کیفیت بالا برای میلیون ها نفری است که روزانه از موتور جستجوی آن استفاده می کنند.متخصصان بازاریابی بر اساس تغییرات مکرر در الگوریتم‌های گوگل، نیاز به به روز رسانی دائمی دانش خود را یافته‌اند .یکی از مهم‌ترین تغییرات در تاریخ گوگل، معرفی دستورالعمل‌های رتبه‌بندی کیفیت جستجو در سال ۲۰۱۵ بود که پارامترهایی را برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها به عنوان کیفیت بالا یا پایین تعیین می‌کرد .

Google EAT یکی از بسیاری از به‌روزرسانی‌های این شرکت است، به همان اندازه که همه قوانین بهینه‌سازی از قبل می‌دانیم مهم است. بهینه سازی با کلمات کلیدی به عنوان راهی برای موقعیت یابی از بین رفته است. امروزه نکته کلیدی در کیفیت محتوایی است که ارائه می کنید.در گوگل همه چیز خودکار نیست، افرادی هستند که کیفیت محتوا را ارزیابی می کنند و به بهبود هر الگوریتم اختصاص دارند.در این مقاله، توضیح مفصلی در مورد چیستی Google EAT و نحوه اعمال بهترین روش‌ها برای عبور صحیح فیلترها و دستورالعمل‌های گوگل خواهید یافت تا از این طریق وب‌سایت خود را در اولین رتبه‌بندی جستجو قرار دهید .

Google EAT به چه معناست؟

Google EAT مخفف Expertise, Authoritativeness و Trustworthiness است. این اصطلاحی است که به محورهای خاصی از محتوا اشاره دارد که الگوریتم گوگل برای طبقه بندی وب سایت و قرار دادن آن در موتورهای جستجو برای سئوی سایت در نظر می گیرد.

  1. تخصص (تجربه): با معرفی EAT، گوگل شروع به ارزش گذاری مثبت برای محتوای نوشته و امضا شده توسط متخصصان این حوزه کرد. همچنین شهرت آنلاین نویسندگان را تجزیه و تحلیل می کند. این یک عامل اساسی در کیفیت محتوا است.
  2. معتبر بودن (اقتدار): اعتبار یک وب سایت نیز توسط گوگل در نظر گرفته می شود. این شامل نمایه پیوند، شهرت، سال‌های حضور در وب و غیره است. هر چه یک سایت دارای اعتبار بیشتری باشد، محتوای آن بیشتر و بهتر مورد توجه گوگل قرار می گیرد.
  3. قابل اعتماد بودن (اعتماد): اعتماد به وب جایی که محتوا در آن یافت می شود یکی دیگر از عوامل کلیدی گوگل است. داشتن یک وب سایت امن، با کیفیت بالا و محتوای واقعی ضروری است.

اهمیت Google EAT در سئو

اصل EAT برای هر صفحه مهم است، اما عمدتاً برای انواع خاصی از محتوا. برخی از موضوعات وجود دارد که گوگل در مورد آنها سختگیرتر است: موضوعاتی که در آن افرادی که جستجو می کنند و آنچه را که پیدا می کنند مصرف می کنند، می توانند تحت تأثیر مثبت یا منفی قرار بگیرند.

یک مثال واضح زمانی است که جستجوها به ترتیب پزشکی یا بهداشتی انجام می شود. این می تواند جستجو در مورد علائم یک بیماری یا در مورد دوزهای توصیه شده یک شربت برای کودکان باشد. در هر صورت، ارائه اطلاعات دقیق، واقعی و مرتبط ضروری است.

Google همیشه محتوای امضا شده توسط یک پزشک متخصص را بهتر از محتوای نوشته شده توسط شخصی بدون گواهینامه های مربوطه قرار می دهد.

این برای همه تم‌ها اعمال می‌شود، اما عمدتاً در مورد موضوعاتی که به عنوان YMYL شناخته می‌شوند. این مخفف به اصطلاح «پول یا زندگی شما» اشاره دارد (ترجمه تحت اللفظی «پول یا زندگی شما» است که اهمیتی که گوگل به این مسائل می دهد) و برای همه محتوایی که می توانند تأثیر زیادی بر روی آن داشته باشند، اعمال می شود. کاربران

رابطه بین EAT و YMYL

با چندین دهه دسترسی به اینترنت در زندگی ما، قدرت تأثیرگذاری نتایج جستجوی نمایش داده شده در موتورهای جستجو ثابت شده است. افراد در وب در مورد موضوعات مرتبط در زندگی خود مانند سلامتی، شادی یا ثروت به دنبال پاسخ هستند.

از این نظر، گوگل توانسته است به رویدادهای جدیدی که تحول دیجیتال در زندگی ما به ارمغان آورده است، پاسخ جدی دهد و در مواجهه با مطالب بالقوه خطرناک در شبکه، اقداماتی را در این زمینه به اجرا درآورد.

برای تم‌های YMYL، Google استانداردهای کیفیت بسیار سخت‌گیرانه‌تری را اعمال می‌کند تا از انتشار هرگونه اطلاعات نادرستی که می‌تواند منجر به عواقب خطرناکی برای سلامت، مالی، ایمنی یا امنیت کاربر شود، جلوگیری کند.

چند نمونه از تم های YMYL عبارتند از:

سلامت : کلیه موضوعات مرتبط با بیماری ها، بیمارستان ها، تخصص های پزشکی و غیره. ضروری است که از این اطلاعات مراقبت شود تا از آسیب به تمامیت فیزیکی افرادی که به دنبال محتوا هستند جلوگیری شود.

قانون و جامعه مدنی : همه چیز مربوط به نهادها، بحث در مورد ، مسائلی مانند فرزند خواندگی، دقت در این مسائل کلیدی است و موتور جستجو مسئول رسیدگی به آن است.

اخبار مهم: رویدادهای جاری در حوزه هایی مانند ، علم و فناوری، تجارت. به طور مشابه، اگرچه به میزان کمتری، Google EAT در اخبار ورزشی و سرگرمی استفاده می شود.

امور مالی: در مشاوره سرمایه گذاری، مالیات، وام، بانکداری یا بیمه اعمال می شود. این یکی از موضوعاتی است که بیشترین ناامنی را در کاربران ایجاد می کند، بنابراین الگوریتم وظیفه ارزیابی کامل محتوا را بر عهده دارد.

گروه‌های مردم : محتوای مربوط به گروه‌های قومی، ، ، جنسیت و غیره. این مربوط به جریان عظیم محتوایی است که در این زمینه وجود دارد، جایی که لازم است آنهایی که با کیفیت هستند اولویت بندی شوند.

سایر موارد: موضوعات دیگری که می توانند به عنوان YMYL طبقه بندی شوند، سایت های تناسب اندام، تغذیه یا جستجوی کار هستند تا به کاربر اجازه دهند اطلاعات را به طور موثر و دقیق دریافت کنند.

بنابراین، مهم است که در نظر داشته باشید که اگر روی هر یک از موضوعات ذکر شده کار کنید، گوگل در مورد فیلترهای با کیفیت سخت گیری بیشتری خواهد کرد. Google EAT نحوه محافظت از موتورهای جستجو در برابر محتوایی است که به طور بالقوه برای افراد مضر است.

اصطلاح YMYL شامل وب‌سایت‌هایی می‌شود که محتوای حساسی دارند و اطلاعاتی را ارائه می‌دهند که ممکن است بر سلامت، اقتصاد یا کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارد.

Google EAT روش های خوب برای گنجاندن در سئو سایت شما

اکنون که می دانید Google EAT به چه معناست، بهترین روش هایی را که می توانید برای دستیابی به موقعیت خوب در موتورهای جستجو پیاده سازی کنید، با شما به اشتراک می گذاریم.

  • قابلیت اطمینان و اقتدار ایجاد می کند

محتوای مفید و مرتبط برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید . تلاش کنید تا تشخیص دهید مخاطبان شما به چه چیزهایی نیاز دارند، روند جستجوی آنها چیست، به چه چیزی بیشتر توجه می کنند، و از این داده ها برای ارائه اطلاعات با کیفیت، تا جایی که ممکن است توسط افراد واجد شرایط در مورد موضوع تهیه شده است، استفاده کنید.

وب سایت شما باید الهام بخش اعتماد باشد، بنابراین باید تا حد امکان اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار یا شرکت خود به اشتراک بگذارید و سعی کنید صفحه ای امن ایجاد کنید .

برای به دست آوردن اعتبار دامنه، باید با پروفایل پیوند خود کار کنید. برای این منظور، وبلاگ نویسی مهمان یک روش مفید است که به شما کمک می کند تا قدرت کسب کنید و به شما امکان پیوند با کارشناسان را در مورد موضوعاتی که روی آنها کار می کنید، می دهد.

روی گروهی از موضوعات تمرکز کنید

اگر می خواهید خود را به عنوان یک متخصص در موضوع YMYL قرار دهید، ضروری است که گروهی از موضوعات را به طور دقیق تعریف کنید. لزومی ندارد که در همه موضوعات متخصص باشید زیرا به این ترتیب نتایج خوبی کسب نمی کنید.

روی موضوعات مرتبط با شرکت، کسب و کار یا شرکت خود تمرکز کنید و اطلاعات مفیدی را ارائه دهید که به کاربران امکان می دهد شکها، نیازها یا مشکلات را حل کنند.

پیوندها

همانطور که قبلا ذکر کردیم، داشتن لینک از صفحات دیگر به سایت شما کلید افزایش اعتبار دامنه است. سعی کنید با یک استراتژی لینک سازی به وب سایت هایی اشاره کنید که از اعتبار بیشتری نسبت به شما برخوردارند.

مطالب به روز شده

وقتی صحبت از موضوعات YMYL می شود، ضروری است که محتوا را بر اساس تحولاتی که در این بخش اتفاق می افتد به روز نگه دارید. علاوه بر این، انتشار منظم یک عامل کلیدی در دستیابی به موقعیت ارگانیک است.

بررسی ها

نظرات به شدت به اعتمادی که یک وب سایت ایجاد می کند مرتبط است. اگر صفحه شما نظرات خوبی داشته باشد، گوگل آن را مثبت تلقی می کند و تفسیر می کند که محتوا مطابق با جستجو و نیازهای کاربران است. به این ترتیب، می توانید اعتبار بیشتری برای صفحه دریافت کنید.

برعکس، بررسی های بد می تواند به طور قابل توجهی بر رتبه شما تأثیر بگذارد.

حرفه ای ها

مهم است که نویسندگان هر مقاله نوشته شده را نام ببرید.  می توانید شبکه های اجتماعی و صفحات شخصی نویسندگان را اضافه کنید، همه چیزهایی که به ایجاد دانش بهتر از کسانی که کاربران شما در حال خواندن آنها هستند کمک می کند.

مشارکت متخصصان در موضوعاتی که ارائه می دهید همیشه راهی عالی برای تضمین شهرت خوب خواهد بود.

راه دیگر برای افزایش اعتماد، افزودن گزینه های تماس و صفحه ویژه «درباره ما» است. در آنجا می توانید درباره کسب و کار و تیم کاری خود بنویسید.

نتیجه

بدون شک، کلید موقعیت یابی برای گوگل، ایجاد محتوای با کیفیت است که به نیازهای مخاطب هدف شما پاسخ می دهد .اگر می خواهید به یک معیار در بخش خود تبدیل شوید، این روش های خوب را برای افزایش اعتبار دامنه امتحان کنید و می توانید اعتماد کاربران را ایجاد کنید و خود را در موتورهای جستجو قرار دهید.به یاد داشته باشید، این فقط تولید محتوا نیست، بلکه ارائه محتوای با کیفیتی است که جذاب و مهمتر از همه برای کسانی که به صفحه شما می آیند مفید است.فقط به سئو و سئو سایت چیست برالی افزایش رتبه خود در گوگل فکر نکنید.

مقالات مرتبط در سایت سئو ورد | seoword

الگوریتم رتبه سئو سایتymyl |