میدان کریستف کلمب بارسلونا : خیابان لا رامبلا بارسلونا، یکی از خیابان های مرکزی شهر بارسلونا بوده و تنها یک خیابان معمولی نیست! این خیابان در بارسلونا یکی توریستی ترین مکان هاست. خیابان معروف لا رامبلا بارسلونا یک کیلومتر طول داشته و دارای سه ردیف گذرگا عابر، بناها و جاذبه های محبوب شهر می باشد. این خیابان در شهر قدیمی به سمت انتهایی بندرگاه رسیده و در هر دو سمت خود دارای مغازه ها، فروشگاه ها، هتل ها، گل فروشی، عطر فروشی، رستوران ها، خانه اروپا و ... بوده به همین خاطر است که توریست ها و گردشگران تور اروپا استقبال بسیار خوبی از آن کرده اند. در این خیابان بارسلونا جاذبه های معرفی از جمله میدان و کاخ کاتالونیا، بنای یادبود کولوم، مجسمه های انسانی، موزه اروتیکا و ... را پیدا کرد. اما یکی از محبوب ترین جاذبه های آن میدان کریستف کلمب است. این میدان بارسلونا جایی بوده که بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اسپانیا با مجسمه ها و ستون های آن عکس یادگاری میگیرند. میدان کریستف کلمب یکی از پرترددترین میدان های توریستی شهر می باشد. اگر از میدان کاتالونیا دیدن کرده باشید، میتوانید با پورت بل به میدان کریستف کلمب برسید. مردم بومی این شهر میدان کریستف کلمب را به اسم میرادور دو کلمب می شناسند.

میدان کریستف کلمب بارسلونا

ستون ها و مجسمه کریستف کلمب

درست وسط این میدان میتوان پایه ستون های بسیار بلندی را دید. این ستون ها روی خود مجسمه های مختلف را نشان میدهند. بیشتر این مجسمه ها شیرهای بزرگ هستند. ارتفاع هرکدام از ستون های این میدان شصت متر بوده و توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا میتوانند با استفاده از آسانسور به بالای ستون ها رفته و آن ها را تماشا کنند. اما یکی از مجسمه های این میدان که بسیار معروف هم می باشد، مجسکه کریستف کلمب است. این مجسمه که نام آن را روی میدان هم گذاشته اند، کریستف کلمب را نشان میدهد که با یک دست به سمتی اشاره می کند. این مجسمه به طور کلی هفت متر ارتفاع داشته و بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا معتقدند که این مجسمه کریستف کلمب در حال اشاره به سمت قاره آمریکا است و میگوید که آن سمت یک سرزمین کشف نشده ای هست که من باید آن را کشف کنم. البته این گفته ها تنها احادیث و خرافه ای بوده که مردم برای این مجسمه ساخته اند. در اصل این مجسمه از کریستف کلمب به جای قاره آمریکا به سمت الجزایر اشاره می کند.

ستون ها و مجسمه کریستف کلمب

دیگر جاذبه های نزدیک به میدان کریستف کلمب در خیابان لا رامبلا

به جز این میدان، توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا میتوانند از جاذبه های دیگری که در این خیابان لا رامبلا قرار داشته و نزدیک به این میدان هستند نیز دیدن کنند. این جاذبه های خیابان رامبلا شامل کاخ کاتالونیا، بنای یادبود کولوم، مجسمه های انسانی، موزه اروتیکا، فروشگاه و مغازه های مختلف و متنوع می باشد.

دیگر جاذبه های نزدیک به میدان کریستف کلمب در خیابان لا رامبلا