میدان فانتین باکو : تنها یک میدان در باکو است که عصرهای تابستان آن همیشه شلوغ از مردم و کودکانی بوده که کنار فواره ها مشغول به دویدن و بازی کردن هستند. میدان فانتین باکو، توریستی ترین میدان این شهر که با چندین فواره زیبا و دیدنی تزئین شده و در کنار بهترین جاذبه های گردشگری باکو مثل موزه نظامی، مجسمه ها و رستوران های خوب قرار گرفته. این میدان غرفه های کوچکی از صنایع دستی این شهر نیز کنار خود داشته که مناسب برای خرید سوغاتی و هدایا است. فواره های میدان فانتین در دوران حکومت شوروی ساخته شده بوده و در سال 2010 توسط سازمان محیط زیست این کشور بازسازی شد.

میدان فانتین باکو

اطراف میدان فانتین باکو

توریست ها و گرشگران تور باکو میتوانند بعد از بازدید و استراحت در محیط دلنشین و آرام میدان، از پارک نظامی و مجسمه های بزرگ آن دیدن کنند. همینطور رستوران های خوبی کنار این میدان دیدنی قرار داشته که معروف ترین آن مک دونالد و کانف اوی است. با دیدن از این میدان، میتوانید همزمان از چند جاذبه گردشگری دیگر این شهر بازدید داشته باشید.

اطراف میدان فانتین باکو

راه های رسیدن به میدان فانتین باکو

به راحتی میتوانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به میدان فانتین برسید. اگر قصد استفاده از خودرو را دارید، با یک جی پی اس به راحتی از خیابان Səməd Vurğun، به سمت میدان راهنمایی میشوید.