میدان دلا سینیوریا فلورانس : ایتالیا کشوری بوده که به خاطر داشتن میدان های باشکوه و فوق العاده در شهرهایش در اروپا و تمام دنیا معروف واقع شده است. تاکنون به معرفی بسیاری از میدان های معروف شهرهای مختلف ایتالیا پرداخته ایم، اینبار به سراغ میدان دلا سینیوریا در فلورانس خواهیم رفت. دلا سینیوریای مربعی شکل، معروف ترین میدن شهر فلورانس بوده و روبروی آن کاخ قدیمی وکیو را دارد. این میدان نقطه شروع و تاریخ شهر فلورانس بوده و از همان زمان تاکنون دارای لقب مرکز سیاسی شهر می باشد. میدان دلا سینیوریا مکانی در فلورانس است که بیشتر مردم و حتی توریست ها و گردشگران تور اروپا قرار ملاقات های خود را در آن می گذارند. این میدان که یکی از زیباترین و معروف ترین میدان های شهر ایتالیاست نزدیک به خود گالری محبوب اوفیزی که مورد استقبال بسیاری از توریست های تور ایتالیا می باشد را دارد. در دلا سینیوریا مجموعه ای از مجسمه های با ارزش از هنرمندان معروف قرن شانزدهم و هفدهم میلادی دیده میشوند. 

میدان دلا سینیوریا فلورانس

میدان دلا سینیوریا در سال های بسیار دور

این میدان بین سال های 1400 تا 1500 محلی برای برگزاری مراسمات باشکوه و مسابقه های عمومی بود. در نیمه دوم قرن سیزدهم میلادی، دو فرقه جنگجو به اسم های گوئلف و گیبلینس در حال جنگ در شهر فلورانس بودند. زمانی که گوئلف ها برنده جنگ شدند، حدود 36 خانه و برج از دشمن را ویران و نابود کردند. به همین خاطر فلورانس را در آن زمان سرزمین نفرین شده صدا می زدند و ساختن حتی یک ساختمان در آن ممنوع شد. همچنین در تمام زمین ها نمک پاشیدند تا گیاه جوانه نزد. بعد از آن در اولین روزهایی که جامعه فعال و با ارائه که نماد قدمت تاریخی فلورانس است، تشکیل شد و در ادامه میدان دلا سینیوریا رشد کرد تا امروزه به نماد شهر فلورانس و جاذبه ای برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا تبدیل شود. 

میدان دلا سینیوریا در سال های بسیار دور

جاذبه های اطراف این میدان فلورانس

جاذبه های بسیاری در این میدان وجود داشته که برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا بسیار مناسب هستند. توریست ها میتوانند از مجسمه های باشکوه و معماری های بی نظیر ای میدان به صورت رایگان دیدن کنند. مجسمه هایی مثل هرکول و پرسئوس، داوود شاهکار میکل آنژ و چشمه نپتون از معروف ترین مجسمه های این میدان هستند. همینطور موزه گوچی نیز در میدان دلا سینیوریا فلورانس قرار داشته و میتوان از آن نیز دیدن کرد. 

جاذبه های اطراف این میدان فلورانس

تفریحات توریست ها در میدان دلا سینیوریا فلورانس

این میدان در هر روز و فصل از سال مملو از مردم فلورانس و یا توریست های تور لحظه آخری ایتالیا است. رستوران و کافی شاپ های مختلفی در این میدان وجود داشته که هرکدام انواع و اقسام غذاهای مختلف را برای مشتریان خود سرو می کنند. همینطور شب های نیز بسیاری از گروه های نوازندگان به دور میدان جمع شده و شروع به اجرای اپرا می کنند. 

تفریحات توریست ها در میدان دلا سینیوریا فلورانس