برای این ساعت از لست تورز مکان‌های دیدنی جزیره بالی را میخوانید تا با یکی از مراکز گردشگری مهم جهان آشنا شوید. با ما همراه باشید. 1-موزه‌ی بالی: این موزه یکی از بهترین دیدنی‌ها در اندونزی است و مجموعه‌ای با‌شکوه از حکاکی‌های مزین، ماسک‌های نقاشی شده، عروسک‌های خیمه ‌شب ‌بازی، ظروف سفالی و بسیاری دیدنی‌های دیگر است. 2. معبد مادر: معابد بالی مانند معبد مادر که در منطقه‌ی باساکی قرار گرفته و بزرگ‌ترین معبد هندو در بالی محسوب می‌شود، یکی از مکان‌هایی است که حتما باید از آن دیدن کنید. معبد مادر در ارتفاع ۱۰۰۰ متری از سطح دریا و در کوهپایه‌ی آتشفشان آگونگ قرار دارد. این معبد مقدس‌ترین معبد هندو در بالی است. هندو‌ها قدیمی‌ترین معبد است. 3. سواحل نوزا دوآ: با ورود به این جزیره از دنیای روستایی بالی خارج و به جهانی پر زرق و برق و لوکس که بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های جهان را در خود جای داده است، وارد خواهید شد. در اینجا رستوران‌های مجلل، کشتی‌های تفریحی بسیار لوکس، زمین‌های گلف در هتل‌هایی مجلل پذیرای شما خواهند بود. این سواحل از زیبا‌ترین سواحل جهان بوده و در جهان در رده‌ی پنجم قرار دارد.

ساحل های بالی 5ام در جهان

معبد زیبای اولا واتو نیز در این شبه جزیره زیبا قرار دارد. 4. اوبُد: این منطقه که شامل روستا‌ها و محلات مسکونی متعدی است بسیاری از زیبایی‌های جزیره‌ی بالی را در خود جای داده است. این زیبایی‌ها شامل جنگل میمون‌ها، دریاچه‌ی براتان، معبد آبی اولون دانو، غار فیل‌ها، معبد‌های باستانی متعدد، باغ وحش بسیار زیبای بالی، موزه‌ها و خانه‌ی هنر است. البته بازدید از همه‌ی قسمت‌های این منطقه بدون راهنما میسر نیست.

بالی

5. آتشفشان کینتامانی: در روستای کینتامانی دریاچه‌ی بسیار زیبای باتور و آتشفشان کینتامانی به چشم می خورد. جالب است بدانید که این آتشفشان هنوز فعال بوده و بومیان این منطقه از گدازه‌ها و سنگ‌های سرد شده‌ی این آتشفشان برای ساخت منازل خود استفاده می‌کنند. از دیگر دیدنی‌های این منطقه، می‌توان از غار خفاش‌ها نام برد. همچنین بسیاری مناطق دیدنی و زیبای دیگر در این جزیره هستند که بازدید از آن‌ها قطعا سفری منحصربه‌فرد را رقم خواهد زد. در عید امسال تور نوروز بالی را فراموش نکنید و از هم اکنون تور بالی خود را رزرو کنید