مکان های دیدنی چین

چین کشوری که اکثرا برای بازار و واردات کالاهای چینی به آن سفر می کنند، زیبایی های بسیاری هم داشته که شما را مجذوب خود می کند. علاوه بر بازارها و مراکز تجاری، چین به خاطر تاریخ و تمدن بسیار قدیمی که داشته، زیباترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری در دنیا را دارد. از مناظر طبیعی، بناهای تاریخی، سنتی گرفته تا مدرن در این کشور پیدا می شود. امروزه تجار نیز که برای واردات کالاهای چینی به این کشور سفر کرده اند، چند از سفر خود را هم برای بازدید از مکان های دیدنی می کنند. کشور چین، دومین کشور پهناور دنیاست بنابراین جاذبه های گردشگری و دیدنی بسیاری هم دارد. به همین خاطر چند مورد از بهترین مکان های دیدنی چین را برای شما در این مقاله معرفی می کنیم :

دیوار چین

از معروف ترین دیدنی های چین، دیوار بزرگ و طویل آن است که نام آن ها حتما بارها شنیده اید. این دیوار 6700 کیلومتر طول داشته از سمت غرب صحراها، چمنزارها، کوه و فلات ها کشیده تا شرق کشور. در زمان های قدیم، دیوار چین به منظور یک دیوار دفاعی ساخته شد تا از جمله قبیله های وجشی به شهر جلوگیری کند. اطراف این دیوار اکنون مناظر سرسبز و زیبای بسیار قرار دارد.

دیوار چین

میدان تیان آن من چین

یکی از بزرگ ترین میدان های دنیا، میدان تیان آن من بوده که با گل و پرچم این کشور تزئین شده و منظره بسیار زیبایی را ساخته است. بناهای بسیار مهمی از جمله میدان موزه، موزه ملی چین، تالار بزرگ خلق چین، سالن یادبود مائو تسه تونگ و ... . توریست ها و گردشگران تور چین میتوانند همراه با بازدید از این میدان از بسیاری از مکان های دیدنی مهم چین نیز دیدن کنند.

میدان تیان آن من چین

شهر ممنوعه چین

شهر ممنوعه، یکی از مهم ترین منطقه های چین بوده که بازدید از آن به همه توریست ها و گردشگران تور چین توصیه می شود. در زمان های قدیم، تنها افرادی که از خاندان امپراطور بوده اند میتوانستند وارد این منطقه شوند. به همین خاطر نام این شهر ممنوعه گذاشته شد. به هر طرف از این شهر که نگاه کنید، مجسمه های اژدها، دیوارهای حکاکی شده و ... را خواهید دید که نشان دهنده نماد و فرهنگ مردم کشور چین و احترام بسیار زیاد برای اژدهاست. در کنار این شهر، موزه ارتش تراکوتا قرار داشته و میتوان در کنار بازدید از شهر ممنوعه از موزه نیز دیدن کرد.

شهر ممنوعه چین

کهکشان سوهو چین

یکی دیگر از جذاب ترین مکان های دیدنی در چین را میتوان بنای کهکشانی سوهو معرفی کرد. معماری عجیب و جالب این ساختمان باعث شده تا بسیاری از توریست ها و گردشگران تور چین ناخواسته به سمت آن جذب شوند. این ساختمان 330 هزار متر مربع مساحت داشته و شامل دفاتر اداری، فروشگاه، مراکز تفریحی و ... می باشد.

کهکشان سوهو چین

مجسمه غول پیکر بودا در چین

در سی چوان چین، بزرگ ترین مجسمه از بودا را خواهید دید. این مجسمه غول پیکر درست وسط رودخانه ساخته و از چند کیلومتر دورتر نیز قابل دیدن است. به خاطر قرار داشتن این مجسمه در طبیعت توریست ها و گردشگران تور چین علاقه بسیار برای دیدن مجسمه بودا دارند.

مجسمه غول پیکر بودا در چین

دیزنی لند شانگهای

ششمین پارک از دیزنی لند، در شانگهای چین قرار دارد. این دیزنی لند در سال 2016 ساخته شده و یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین جاذبه های شهر شانگهای بین توریست های تور چین است. دیزنی لند مکانی است که در آن رویاها به واقعیت تبدیل می شوند. دیزنی لند شانگهای اکنون یکی از بزرگ ترین قلعه های دیزنی بوده و دارای تم های مختلفی مثل ‏Mickey ‎Avenue، ‏Gardens of Imagination، ‏Fantasyland، ‏Adventure Isle، ‏Treasure Cove‏ و ‏Tomorrowland‏ است.

دیزنی لند شانگهای

برج کانتون چین

برج بلند و باشکوه کانتون در شهر گوانجو قرار داشته و یکی از جاذبه های گردشگری این شهر نیز محسوب می شود. اگر به ارتفاعات علاقه مند هستید، برج کانتون تفریحات و سرگرمی های بسیاری در بلندترین نقاط برج دارد. این برج بلند، به خاطر طراحی بسیار زیبایی که داشته جوایز بسیاری هم دریافت کرده است. هر چقدر برج کانتون بلند است، چرخ و فلک روی آن بلندتر است. روی این برج یک چرخ و فلک قرار داشته که تمام شهر را زیر پای شما قرار میدهد. دیگر تفریحات و سرگرمی های این برج جاینت دراپ، سینمای سه بعدی، کافه، رستوران و ... هستند.

برج کانتون چین