موزه‌ هنرهای مدرن استانبول : موزه هنرهای مدرن یا هشت هزار متر مربع مساحت، در سال 2004 و با تشکر از خانواده اجزاجباشه در استانبول ساخته شد. این موزه استانبول اولین موزه هنرهای مدرن استانبول و همینطور اولین موزه غیر دولتی کشور ترکیه می باشد. موزه هنرهای مدرن در منطقه کاراکوی، رو به قصر باشکوه عثمانی، توپکاپی و روی یک اسکله بازسازی شده است. توریست ها و گردشگران تور استانبول در بازدید از این موزه انواع کلکسیون های بزرگ از تمام اثار هنری بین المللی را تماشا خواهند کرد. هرکدام از قسمت های این موزه دارای اطلاعاتی می باشد تا قبل از بازدید زمینه ای راجب به آن قسمت داشته باشید. موزه‌ هنرهای مدرن استانبول برای جذب توریست و مردم محلی، برنامه های آموزشی و اجتماعی بسیاری برگزار می کند. 

موزه‌ هنرهای مدرن استانبول

قسمت های مختلف موزه‌ هنرهای مدرن استانبول

موزه هنرهای مدرن استانبول قسمت های مختلفی داشته و تقریبا امکانات رفاهی و خدمات بسیار خوبی به بازدیدکنندگان ارائه داده که توانسته بازدیدکنندگان بسیاری داشته باشد. قسمت های مختلف این موزه شامل حیاط مجسمه، کتابخانه ای کامل و مرتب، نمایشگاه ها، گالری عکس و ... میباشد. 

قسمت های مختلف موزه‌ هنرهای مدرن استانبول

امکانات رفاهی موزه‌ هنرهای مدرن استانبول

جدا از بازدید و تماشای هنرهای مدرن و زیبای استانبول در این موزه، میتوان تفریح هم داشت. در این موزه علاوه بر آثار مدرن، یک سینمای، کافه و فروشگاه هدایا و سوغاتی قرار دارد. کافه این موزه به خاطر چشم اندازی که به سمت کاخ توپکاپی و دریای مرمره داشته، بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول بسیار معروف می باشد. جدا از چشم انداز، این کافه به خاطر کیفیت بسیار بالای غذاهای خود، مشتریان بسیار زیادی دارد. سینمای موزه با اینکه کوچک است، اما فیلم های بروز داخلی و خارجی نمایش میدهد. 

امکانات رفاهی موزه‌ هنرهای مدرن استانبول

هزینه بلیط و ساعات بازدید از موزه‌ هنرهای مدرن استانبول

تورریست ها و گردشگران میتوانند هر روز هفته به جز روزهای دوشنبه از ساعت ده صبح تا شش بعد از ظهر از موزه‌ هنرهای مدرن استانبول دیدن کنند. هزینه بازدید از این موزه برای بزرگسالان چهارده لیر و برای دانش آموزان هفت لیر می باشد. همچنین اگر نمیخواهید هزینه ای برای بازدید از این موزه بپردازید، میتوانید روزهای پنجشنبه که ورودی موزه رایگان می باشد، از آن دیدن کنید. 

هزینه بلیط و ساعات بازدید از موزه‌ هنرهای مدرن استانبول

دسترسی های نزدیک به موزه‌ هنرهای مدرن استانبول

این موزه درست روی اسکله و پشت به مسجد نصرتی در منطقه کاراکوی قرار داشته و توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند با استفاده از اتوبوس و یا تراموا به آن برسند. همینطور اگر بخواهید از وسیله نقلیه دیگر استفاده کنید، باید در ایستگاه طوفانه پیاده شوید.