موزه فناوری در استانبول : استانبول علاوه بر جاذبه های گردشگری محبوب و معروفی که داشته، مملو از موزه های جذاب و دیدنی تقریبا در تمام زمینه هاست. موزه فناوری استانبول که البته آن را با اسم  موزه راحمی کوچ نیز می شناسند، تقریبا 27 هزار متر مربع مساحت داشته و دارای سه قسمت مختلف است. این موزه در کناره های قسمت شمالی گلدن هورن قرار داشته و توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند به راحتی و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی از آن دیدن کنند. در زمان های دور از این موزه با ساختمان سنگی قدیمی اش به عنوان مکانی برای ریخته گری نیروی دریایی عثمانی استفاده می شد. 

موزه فناوری در استانبول

مجموعه آثار و امکانات موزه فناوری استانبول

امروزه توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در این موزه میتوانند آثار و اشیایی از تکنولوژیکی، صنعتی، نقاشی ها، ماکت ها، حکاکی ها و ... را ببینند. همینطور یک کافی شاپ در موزه وجود داشته تا در حین بازدید بتوان استراحتی هم کرد. این کافی شاپ انواع عصرانه ها، غذاهای سبک ترکی و بین المللی و نوشیدنی های مختلف را برای بازدیدکنندگان سرو می کند. 

مجموعه آثار و امکانات موزه فناوری استانبول

هزینه بازدید از این موزه 

هزینه بازدید از موزه فناوری استانبول برای بزرگسالان چهار یورو و برای دانش آموزان دو یورو می باشد. همینطور بازدید از زیر دریایی برای بزرگسالان دو یورو و برای دانش آموزان یک یورو هزینه دارد. هزینه بازدید از آسمان نیز دو لیره می باشد. توریست ها و گردشگران میتوانند با داشتن کارت موزه، تقریبا بیست درصد تخفیف برای ورود و ده درصد تخفیف برای فروشگاه موزه داشته باشند. 

هزینه بازدید از این موزه

ساعات بازدید از موزه فناوری استانبول

موزه فناوری استانبول هر روز هفته به جز روزهای دوشنبه از ساعت ده صبح تا پنج بعد از ظهر و روزهای شنبه، یکشنبه و تعطیلات رسمی از اول اکتبر تا 31 مارس بین ساعات ده صبح تا شش بعد از ظهر و از اول آپریل تا سی سپتامبر از ساعت ده صبح تا هفت بعد از ظهر آماده بازدید و پذیرایی از توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول باشد.