منطقه کامرون هایلند مالزی : یکی از زیباترین و طبیعت های مالزی منطقه تفریحی کامرون هایلند است. این منطقه دسترسی نزدیکی به شهر کوالالامپور داشته و همینطور در مسیر خود شهر رینگلت را داشته که مناظر چای بسیار زیبایی دارد. در مسیر رسیدن به ارتفاعات این منطقه هرچقدر ارتفاع بیشتری را بالا میرید، برودت هوا بیشتر شده و ممکن است احساس سرمای شدید بکنید. به همین خاطر بهتر است که لباس گرم به همراه داشته باشید. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور مالزی در این منطقه کمپ برپا می کنند. اگر میخواهید در مسیر استراحتی کنید، در مسیر خود آبشاری میبینید که بهتر است نزدیک به آن پیاده شده و علاوه بر بازدید، استراحتی هم داشته باشید. در صورتی که قصد اقامت در منطقه کامرون هایلند را دارید حتما باید پتو و لوازم لازم برای هوای را به همراه داشته باشید.

منطقه کامرون هایلند مالزی

مزارع توت فرنگی منطقه کامرون هایلند مالزی

یکی از زیباترین قسمت های منطقه کامرون هایلند، مزارع توت فرنگی است. این مزارع با رنگ سبز و قرمز خود جلوه ای بسیار زیبا به منطقه میدهد. اگر در فصل برداشت توت فرهنگی به این منطقه سفر کرده باشید، میتوانید با پرداخت هزینه ای از این مزارع توت بچینید و لذت ببرید. از هرکس که مزارع توت فرنگی را دیده بپرسید می گوید که یک روز کامل را برای گشت و گذار در این مزارع پشت سر گذاشته. اما اگر قصد ماندن دارید، بهتر است برای اقامت به شهر برینگ تان نزدیک به منطقه کامرون هایلند رفته و آنجا اقامت داشته باشید.

مزارع توت فرنگی منطقه کامرون هایلند مالزی

تفریحات در منطقه کامرون هایلند مالزی

در بازدید از این منطقه اگر امکانش را دارید حتما کمپ بزنید. ارتفاعات کامرون برای کمپینگ بسیار مناسب است. برای چادر زدن در کمپ سونگاه پاه هر شب باید مبلغی معادل 22 هزار تومان بپردازید، در عوض تجربه ای فوق العاده از کمپینگ در این منطقه مالزی بدست آورید. از دیگر تفریحاتی که بسیار به توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی پیشنهاد می شود، دوچرخه سواری است. میتوان با کرایه دوچرخه با مبلغی ناچیز از هتل های اطراف، تمام منطقه کامرون هایلند مالزی را رکاب بزنید.

تفریحات در منطقه کامرون هایلند مالزی

جاذبه های گردشگری منطقه کامرون هایلند مالزی

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی علاوه بر بازدید از منطقه سرسبز کامرون هایلند میتوانند از جاذبه های اطراف آن نیز مثل مزرعه زنبور عسل، جنگل آرامش، آبشارهای رابینسون، معبد سام پوه، صعود از کوه گونامگ برینچانگ، مزیعه و باغ پروانه، موزه تونل دره کاکتوس، زمین بازی گلف و جشنواره گل دیدن کنند و در آخر در کافه رستوران روزدال بیسترو غذایی خوشمزه میل کنند.

جاذبه های گردشگری منطقه کامرون هایلند مالزی

دسترسی های نزدیک به منطقه کامرون هایلند مالزی

اگر از سمت کوالالامپور به منطقه کامرون هایلند حرکت می کنید، حدودا تا این منطقه 220 کیلومتر راه و میزان اتوبین های بین این مسیر نیز 150 کیلومتر می باشد. بهترین راه برای لذت بردن از مسیر این است که اتومبیل شخصی داشته باشید و یا اتومبیلی کرایه کنید. مسیر این منطقه حال و هوایی مثل چالوس خودمان را داشته و بسیار زیبا و دیدنی است.