مناطق دیدنی کوش آداسی : کوش آداسی یکی از شهرهای بی نظیر و توریست پسند استانبول میباشد که جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی بسیاری دارد. یکی از این مناطق دیدنی کوش آداسی جزیره کبوتر میباشد که مکانی مناسب برای تفریح میباشد. این جزیره تورهای دریایی دارد. شما میتوانید با استفاده از کشتی کروز خود را از شهر به جزیره کبوتر کوش آداسی برسانید. این جزیره علاوه بر جذابیتی که به خاطر فضای زیبا  سرسبزش دارد، مکانی تاریخی نیز میباشد، همچنان آثار توپ هایی که گذشته در جنگ استفاده میشد در این جزیره باقی مانده است. جزیره کبوتر بهترین مکان برای عکاسان خوش ذوق میباشد. کمی که در این جزیره قدیم بزنید به درختی میرسید که به درخت آرزوها معروف است! مردم بومی این محل از این درخت دستمال های سفید رنگارنگ آویزان کرده اند تا آرزوهایشان برآورده شود. سعی کنید کمی کنار این درخت به تماشای چشمه خانه حضرت مریم بنشینید.

مناطق دیدنی کوش آداسی

ساحل لیدی بیچ کوش آداسی

بانوان علاقه مندان به تفریحات آبی ! کوش آداسی بهترین مکانی است که انتخاب کرده اید! این ساحل اختصاصی برای بانوان عزیز بوده و فقط بانوان حق ورود به آن را دارند. در این ساحل انواع و اقسام تفریحات و سرگرمی های آبی را میتوانید تجربه کنید مثل تجربه اوج سرعت با جت اسکی، اسکی روی آب، چتربازی با قایق و بسیاری از تفریحات آبی دیگر که شما را به وجد می آورد. البته اکنون این ساحل دیگر مختص به بانوان نبوده و دیگر محدودیتی ندارد. میتوان گفت این ساحل تمیزترین و بهترین ساحل در کوش آداسی میباشد. همینطور ویلا و سوئیت های اجاره ای نیز در اطراف ساحل موجود هستند تا بتوانید به راحتی در کتار این ساحل اقامت داشته باشید. در اطراف این ساحل بسیاری آب گرم وجود داشته که مهم ترین آنها  ياوان سو، آب گرم ونوس و آب گرم گوزل چاملي هستند

ساحل لیدی بیچ کوش آداسی

پارک های آبی کوش آداسی

و اما جاذبه ای که مورد علاقه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور کوش آداسی است! همه پارک های آبی را دوست دارند اما پارک های آبی کوش آداسی یکی از پر بازدیدترین مناطق دیدنی کوش آداسی میباشد. دو تا از بهترین پارک های آبی این شهر آکوا فانتزی و پارک آبی آدالند کوش آداسی بوده که در هر دو آن از بهترین و مدرن ترین تفریحات و وسایل برای سرگرمی شما استفاده شده. انواع سرسره های مرتفع و هیجان انگیز برای بزرگسالان و کودکان، چندین استخر بزرگ و کوچک، استخرهای موج دار، استخر برای کودکان، رودخانه وحشی و بسیای از تفریحات دیگر که با دیدنی آنها حتما هیجان زده خواهید شد! اما هیچ کدام از آنها در مقابل سرسره های 450 متری این پارک آبی که طولانی ترین سرسره های جهان نامیده میشوند به چشم نمی آید! سرسره های آمازون اسلاید روی یک تپه قرار دارد. پارک آبی آمازون اسلاید به 3قسمت پارک آبی، دلفیناریوم و پارک دریایی تقسیم شده که برای ورود به هرکدام باید جداگانه مبلغی پرداخت کنید.

پارک های آبی کوش آداسی

افسوس کوش آداسی

مناطق دیدنی کوش آداسی همچنان ادامه دارد. اِفسوس یکی دیگر از مناطق دیدنی کوش آداسی بوده که امکان ندارد توریست ها را مجبور به بازدید از خود نکند! انی منطقه تاریخی یکی از شهرهای باقی مانده از امپراطوری رم بوده که میان ازمیر و کوش آداسی میباشد. رستوران های این محل بهترین غذاهای سنتی و بین المللی را برای شما سرو میکنند. یکی از جاذبه های اصلی افسوس، خانه ای قدیمی بوده خضرت مریم به مدت 10 سال در آن زندگی میکرند. اکنون این خانه به یک عبادتگاه تبدیل شده. داخل این خانه شمع های بسیاری روشن کرده و از آب چشمه ها مینوشند تا آرزویشان برآورده شود. همینطور یک غار در دامنه های کوهی در این شهر میباشد که گفته شده اصحاب کهف در 200 سال در آن خواب بوده اند. همچنان آثار باقی مانده از دروازه شهر، مکان مبارزه گلادیاتورها و آمفی تئاترها دیده میشود. 

افسوس کوش آداسی